Za nami je 28. Slovenska marketinška konferenca
“Postali smo obremenjeni z iskanjem sreče. Nikoli je nisem našel v sebi, ampak vedno ob sebi. Pogosto tako pozabimo, da je sreča morda v tej dvorani, na sosednjem stolu,” so bile besede Dana Podjeda v zaključnem pogovoru 28. Slovenske marketinške konference.
Posebna zahvala gre vsem vam, ki ste skupaj z nami soustvarjali marketinški dogodek leta – udeleženci, govorniki, programski svet in seveda sponzorji. Ste sreča “na sosednjem stolu” in brez vas bi bil marketinški svet manj razburljiv.
Se vidimo prihodnje leto!
Ekipa SMK
KDO JE ZAZNAMOVAL PRVI DAN SMK?
DRŽAVNI PRVAKI:
Atlantic Grupa d.d. za pomemben doprinos k razvoju marketinške stroke v Sloveniji in regiji
1. kategorija: Odličnost marketinške strategije
Petrol – Razvoj organizacijske kulture in marketinške funkcije, osredotočene na kupca
2. kategorija: Odličnost trajnostnega delovanja
Mercator – Bela embalaža in Zavarovalnica Triglav – Osvežitvene vožnje za starejše
3. kategorija: Marketinška odličnost kot odziv na izredne okoliščine
NLB – Iz zelene v modro. Marketinška in komunikacijska podpora Sberbanke
4. kategorija: Odličen korak pred drugimi
Atlantic Grupa – Argeta zelenjavni namazi relaunch
Zmagovalcem iskreno čestitamo!
Rinalda Klemenčič: Vsak od zaposlenih lahko prispeva inovacijo. Naj bo majhna ali pa disruptivna inovacija.
Andraž Tori: Dva od največjih ‘kiksov’, ki jih lahko naredimo pri inoviranju, sta: pomanjkanje domišljije in precenjevanje zrelosti trga.
Mitja Pirc: Zadnjih nekaj let so stvari zelo nepredvidljive. Eden od izzivov je, kaj sploh planirati in kako predvideti marketinški proračun. Podjetja so lahko, tudi če so v isti branži, v popolnoma različnih situacijah.