Skip to content
  • DOMOV
    • Prezentacije
  • PROGRAM
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
    • ARHIV-2022
Menu
  • DOMOV
    • Prezentacije
  • PROGRAM
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
    • ARHIV-2022
PRIJAVA
  • 01. 06. 2023

SMK 2023] Za nami je 28. Slovenska marketinška konferenca

SMK konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Za nami je 28. Slovenska marketinška konferenca

“Postali smo obremenjeni z iskanjem sreče. Nikoli je nisem našel v sebi, ampak vedno ob sebi. Pogosto tako pozabimo, da je sreča morda v tej dvorani, na sosednjem stolu,” so bile besede Dana Podjeda v zaključnem pogovoru 28. Slovenske marketinške konference.

Posebna zahvala gre vsem vam, ki ste skupaj z nami soustvarjali marketinški dogodek leta – udeleženci, govorniki, programski svet in seveda sponzorji. Ste sreča “na sosednjem stolu” in brez vas bi bil marketinški svet manj razburljiv.

Se vidimo prihodnje leto!

Ekipa SMK

KDO JE ZAZNAMOVAL PRVI DAN SMK?

Lazar Džamić: Kar koli počnemo, želimo ustvarjati čustva. Oglaševanje pa ni edina pot do čustvenih odzivov. Znamke so mehanizem za upravljanje pomena. So mentalni zemljevidi spominov, izkušenj, čustev. V realnem svetu znamke ne obstajajo, obstajajo le podjetja in produkti.
Alex Angel: Upravljanje in grajenje blagovnih znamk je naslednji korak v marketingu. Pri gradnji skupnosti gre namreč za grajenje zaupanja.
Boris Cergol: Preveč pozornosti pripisujemo temu, kako bo umetna inteligenca optimizirala procese kot jih poznamo danes, a si danes sploh še ne znamo predstavljati, česa bo umetna inteligenca sposobna v prihodnje.
 
Zenel Batagelj: »Prompterji« bi lahko postali velikanski zaklad, ki ga lahko oblikujete znotraj podjetja, tega ni mogoče oddati zunanjim izvajalcem.
Simon Cetin: Ne glede na to, ali bo vsebino ustvaril človek ali umetna inteligenca, novinar, znamka, agencija so tisti, ki vlivajo zaupanje in bodo odgovorni za končno vsebino.
Zoran Vučinić: Marketing odlikuje vztrajnost. To je sposobnost nadaljevati, ko drugi obupajo.
 
PODELILI SMO NAGRADE MARKETINŠKA ODLIČNOST
Znani so zmagovalci Marketinške odličnosti!
DRŽAVNI PRVAKI:
Atlantic Grupa d.d. za pomemben doprinos k razvoju marketinške stroke v Sloveniji in regiji
1. kategorija: Odličnost marketinške strategije
Petrol – Razvoj organizacijske kulture in marketinške funkcije, osredotočene na kupca
2. kategorija: Odličnost trajnostnega delovanja
Mercator – Bela embalaža in Zavarovalnica Triglav – Osvežitvene vožnje za starejše
3. kategorija: Marketinška odličnost kot odziv na izredne okoliščine
NLB – Iz zelene v modro. Marketinška in komunikacijska podpora Sberbanke
4. kategorija: Odličen korak pred drugimi
Atlantic Grupa – Argeta zelenjavni namazi relaunch
Zmagovalcem iskreno čestitamo!
 
 
KDO JE ZAZNAMOVAL DRUGI DAN SMK?
Kristen Laina White: Prihodnost e-trgovine je v praktičnih, personaliziranih in namenskih vsebinah.

Rinalda Klemenčič: Vsak od zaposlenih lahko prispeva inovacijo. Naj bo majhna ali pa disruptivna inovacija.

Andraž Tori: Dva od največjih ‘kiksov’, ki jih lahko naredimo pri inoviranju, sta: pomanjkanje domišljije in precenjevanje zrelosti trga.

Mitja Pirc: Zadnjih nekaj let so stvari zelo nepredvidljive. Eden od izzivov je, kaj sploh planirati in kako predvideti marketinški proračun. Podjetja so lahko, tudi če so v isti branži, v popolnoma različnih situacijah.

 
UTRINKI Z 28. SMK

 
SPONZORJI
 

Posreduj članek

Najnovejše

SMK 2023] Za nami je 28. Slovenska marketinška konferenca

To so podjetja, ki so pokazala največ marketinške odličnosti

Male skrivnosti vodenja v hibridni realnosti

Marketingu v zdravstvu se poleg osnovnih štirih P-jev (produkt, prodajna pot, cena in promocija) pridružuje še en P – pacient.

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Sandra Zidar, vodja projektov

T: +386 (0)41 904 206
E: sandra.zidar@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2021, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event