Skip to content
  • DOMOV
    • Prezentacije
  • PROGRAM
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
Menu
  • DOMOV
    • Prezentacije
  • PROGRAM
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020

25 - 26

maj

2021

26. Slovenska

marketinška

konferenca

Prijava
  • Facebook
  • Twitter
  • Youtube
  • Instagram
  • Apple Store
  • Google Play
Dni
Ur
Minut
Pozdravljeni na 25. SMK!
workshop-icon-colorCreated with Sketch.
2-dnevna konferenca
30 predavanj
location-icon-colorCreated with Sketch.
Grand Hotel Bernardin,
Portorož
contacts-icon-colorCreated with Sketch.
Prijava na konferenco
  • Facebook
  • Twitter
  • Youtube
  • Instagram
  • App Store
  • Google Play

AKTUALNO

Odprt je razpis za prispevke!

Menite, da si vaša zgodba zasluži mesto v programu Slovenske marketinške konference? Iščemo primere dobre prakse na petih različnih področjih, preverite katerih, oddajte prijavo do 8. marca, veliki oder v Portorožu morda čaka prav na vas!

Programski svet

Spoznajte letošnje člane programskega sveta, ki bodo soustvarjali program 26. Slovenske marketinške konference. Tudi letos je dirigentsko palico prevzel Primož Hvala, ki skrbi za najbolj aktualne programe SMK zadnjih let.

Najbolj brani članki 2020

Na enem mestu smo za vas zbrali najbolj brane članke lanske konference.

NOVICE

23.februar.2021

MARKETINŠKA ODLIČNOST 2021 – INTENZIVNO PRENOVLJENA MARKETINŠKA NAGRADA

Preberi več
23.februar.2021

[RAZPIS SMK] ZAKAJ SI VAŠA ZGODBA ZASLUŽI MESTO V PROGRAMU 26. SMK?

Preberi več
7.oktober.2020

(INTERVJU) PRI SPLETNIH PROMOCIJSKIH DOGODKIH NE GRE ZA ENKRATNO INVESTICIJO

Preberi več
1 / 181234Naprej
Vse novice

PRIJAVNINA

Redna cena

redna kotizacijo za SMK
€ 580
+ddv
  •  
PRIJAVA

Član DMS + naročnik Financ

skupaj 15% popusta
€580
€ 493
+ddv
  •  
Prijava

Skupinski popust ob prijavi 4 ali več udeležencev

40 % popust na kotizacijo
€580
€ 348
+ddv
  •  
Prijava

Prijava na en dan konference

30% popusta
€580
€ 406
+ddv
  •  
Prijava

Popust za študente

90% popust na redno kotizacijo
€580
€ 58
+ddv
  •  
Prijava

Popusti se medsebojno izključujejo. Popusti in akcije se med seboj ne seštevajo.

UTRINKI

Jaka Levstek

Jaka Levstek (D.Labs): »Življenjsko« pomembno vprašanje: Ali smo še relevantni oz. kako izboljšati svojo relevantnost za kupce?

 Vprašanje v naslovu je izhodiščno vprašanje, ki si ga moramo postaviti. Vsako leto znova. Posebej pa po potresu, ki ga je sprožil COVID 19. Kako si pravilno odgovoriti na to vprašanje? Kaj narediti, če z odgovorom nismo zadovoljni? Kaj je tisto, kar se podjetja in znamke še vedno preveč otepajo narediti? O tem bo govora v tem razmišljanju Jake Levstka. Tema je življenjskega pomena za znamke, za marketingaše. (*)
Play Video
Play Video

Dan Podjed

Dan Podjed (ZRC SAZU): Zmagovalci pokoronske dobe se bodo posvetili ljudem.

Potrošniki, kupci in stranke so tri besede, ki se jih bomo tudi v marketingu morali znebiti, če se bomo želeli posvetiti posameznikom, torej ljudem, in spoznati njihove navade. Te so se med pandemijo covid-19 postavile na glavo.

DEJSTVA

že od leta
+
mednarodnih govorcev
+
posamičnih predavanj
+
udeležencev letno

GOVORCI

Vsi govorci
Galerija slik

Prijavite se na novice

Prijava na novice
Vnesite svoj e-poštni naslov in pritisnite gumb “Pošlji enkratno geslo OTP”
Vpišite enkratno geslo, ki vam je bilo poslano na vaš poštni naslov.

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Twitter Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Jasna Špende, namestnica direktorice

T: +386 1 30 91 470, +386 (0)40 455 470
E: jasna.spende@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2018, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event

Spletno mesto za celovit prikaz vsebin in oglasov poleg lastnih piškotkov uporablja tudi piškotke z zunanjih strežnikov. Ali sprejemate zunanje piškotke?DANEPolitika zasebnosti