Matjaž Krč (Ekwb): Kako lahko svoje »F2F dogodke« tudi v prihodnje izvajamo online? – Prve izkušnje, kaj deluje in kaj ne
V zadnjih mesecih so bili odpovedani številni mednarodni sejmi in konference. Kaj narediti, če odpovedo konferenco, na kateri je podjetje vsako leto predstavljalo svoje nove izdelke za prihodnjo prodajno sezono? Kaj narediti, če ne moreš »v živo« pripraviti svoje letne prodajne konference? Kako to prenesti v digitalno okolje? Kakšna naj bo dolžina oziroma struktura spletnega dogodka? Kako povezati ljudi, ki živijo v različnih časovnih pasovih? EKWB je izpeljal že nekaj svojih dogodkov digitalno. Z nami bodo delili svoje izkušnje in tudi razmišljanja, kako pripraviti prodajne konference v prihodnje. Koristno za vse, ki imate dilemo, kako prodajno-marketinške dogodke, konference izvajati tudi po COVID-19.
Tjaša Tršar (Mass): Kako kupujemo obutev digitalno in kako se bo ta prodaja razvijala v prihodnje?
Kaj stori podjetje z več kot 400 zaposlenimi, ki mora čez noč zapreti 50 trgovin, na spletni strani pa v tistem trenutku kupcu ponuja le peščico informacij? Mass klišejsko sodi med tista podjetja, ki so v času koronakrize postavila spletno prodajo. Fokus je tako s praznovanja 30. obletnice obstoja povsem preusmeril v uspeh in prodajo na spletu. Spletno prodajo z več kot štiri tisoč izdelki so vzpostavili v pičlih 13 dneh. Temeljito proučujejo spletne nakupne navade minulih mesecev, prilagajajo funkcionalnosti ter spreminjajo delovanje celotnega podjetja. Prisluhnite, kakšne rezultate so dosegli po lansiranju spletne trgovine, kako so prilagodili svoje poslovanje, o razlogih, zakaj so se za spletno prodajo odločili tako pozno, in kaj vse so morali storiti, da danes kupcu lahko ponudijo moderno spletno trgovino. Kako je v času zaprtja gospodarstva kar nenadoma večinsko breme prodaje prešlo s fizičnih trgovin na spletno trgovino in kaj delajo danes, da so lahko konkurenčni. Kako optimizirajo delovanje spletne prodaje in kje je njihov fokus pri razvoju spletne trgovine v prihodnje. In kako sta v svetu, v katerem je vse »avtomatika« in vse »digitalizirano«, še vedno najpomembnejša človek in sodelovanje.
Mojca Marija Pregelj (Generali Investments): Kako s hitrimi odzivi v nestanovitnih razmerah do novih potencialnih strank?
Marca letos so se kapitalski trgi soočali z največjo nihajnostjo po zadnji finančni krizi leta 2008 in upadom tečajev za 30 odstotkov. V tako nestanovitnih razmerah (za katere so značilni panični umiki vlagateljev s kapitalskih trgov) je družbi Generali Investments uspelo v marcu in aprilu pridobiti rekordno število novih vlagateljev. Izkoristili so razmere, v katerih so se znašli, prilagodili komunikacijo in posegli po novih spletnih rešitvah (strokovnih webinarjih in videoidentifikaciji), kar je vodilo do zelo lepih uspehov. Kaj in kako so naredili, kaj so se naučili, nam bodo odkrili v prispevku. Zanimivo za vse, ki iščete vedno nove poti, kako do novih strank.
Matjaž Butara (Big Bang): Kako v digitalnem okolju nuditi svetovanje in enako izkušnjo kot v fizični trgovini?
Kaj narediti, ko so tvoja glavna prednost fizična prodajna mesta in osebno svetovanje – z odlokom onemogočeni? Kaj in kako naj ravnamo tisti, ki računamo, da fizičnega sitka s strankami ne bo več toliko kot ga je bilo še pred marcem? Na primeru Big Banga bomo videli, kako se da z agilnostjo hitro vzpostaviti video svetovanje, kako reorganizirati prodajne poti, da lahko uspešno odgovoriš na izzive spremenjenega vedenja kupcev. Koristno za vse, ki želijo v novi realnosti ohraniti oseben stik s stranko in imajo izziv zadržanja prometa na spletnih kanalih.