Skip to content
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2021
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
Menu
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2021
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021

Podrobnosti programa

Kako naj marketing/marketingaš krizo izkoristi kot priložnost?

#Predavanje

Dejan Kobal (KingsBox): Kako smo čez noč spremenili ciljno publiko in dosegli visoko rast v "korona krizi"? V preteklih letih...

Mic Melanšek

CMO in soustanovitelj, Horray Studios

Rado Daradan

CEO in soustanovitelj, Hooray Studios

Dejan Kobal

vodja marketinga in vodja inovacij, KingsBox

Aleksandra Kregar Brus

Vsebina

Dejan Kobal (KingsBox): Kako smo čez noč spremenili ciljno publiko in dosegli visoko rast v “korona krizi”?

V preteklih letih je bilo podjetje Kingsbox usmerjeno predvsem na telovadne centre in njihove lastnike.  V trenutku, ko je celotno Evropo zavzel »lockdown«, obiskovalci niso imeli več dostopa do telovadnih centrov, in s tem tudi do opreme za trening. Takrat so posamezniki začeli iskati rešitve za trening doma. KingsBox je to prepoznal kot »nov trend«, prilagodil ponudbo in trend domačih telovadnic tudi hitro osvojil. Kako so v tako kratkem času prilagodili ponudbo, katere izdelke so lansirali, kako so prilagodili komunikacijo in v nekaj dneh začeli prodajati ljudem, ki so pred tem predstavljali zanemarljiv del njihove ciljne skupine? Koristno za vse, ki razmišljate o novih segmentih svojih kupcev.

Aleksandra Kregar Brus: Kako pridobiti primerno mesto in podporo za marketinške ideje, aktivnosti? Praktični nasveti.

Za izpeljavo vse svojih idej in predlogov za razvoj znamke, izdelkov, storitev mora marketingaš imeti primerno mesto in težo v organizaciji. To je še posebej pomembno v časih, ko se je potrebo hitro odzivati na spremembe pri kupcih, konkurenci, v družbi. V časih kot so sedaj in bodo tudi v prihodnjem letu. Kako si izboriti primerno mesto? Kako doseči, da bodo predlogi sprejeti v organizaciji, če nimamo formalne avtoritete? V prispevku bomo spoznali nekaj praktičnih nasvetov in usmeritev, kako vplivati znotraj organizacije. Koristno za vse, ki si želite izboljšati svojo veljavo znotraj svojih podjetij.

Mali Junaki – Kako rasti tudi ko je večina v krču?

Mali Junaki so na SMKJu že pred leti pojasnili ozadje svojega uspeha v Nemčiji, ZDA… Tokrat pa nam bodo pojasnili svoje načrte v prihodnje. Kako nameravajo dosegati rast prodaje svojih knjig? Kam se znamka še lahko širi? Z nami bosta Mic Melanšek in Rado Daradan.

13 oktobra, 2020

15:45

/

17:30

Dvorana Europa, Grand hotel Bernardin

Celoten program

Sponzorji

Ostala zanimiva predavanja

Več predavanj

tor 31. Maj, 2022 08:30

Registracija

Več informacij

tor 31. Maj, 2022 09:00

Kako lahko in mora marketing izkoristiti metaverse, dimenzijo X?

Nicholas Pringle (R/GA London): Od sprehajanja do skrolanja. Nick nam bo razložil metaverzum, veriženje podatkovnih blokov in druge elemente spleta 3.0 ter pokazal, kakšen potencial za blagovne znamke predstavlja novi virtualni svet. Kako oblikovati smiselne strategije, ki presegajo trženje in...
Več informacij

tor 31. Maj, 2022 10:30

Fresh odmor s Petrolom

Več informacij

tor 31. Maj, 2022 11:00

Potrošniki se stalno spreminjajo – kako prepoznati “novo” vedenje svojih potrošnikov?

Vesna Hajnšek (Swarowski): Kako danes razumeti globalnega porabnika? Potrošniške navade, slog kupovanja, trendi se stalno spreminjajo. Že v Sloveniji, v domačem okolju, je temu težko slediti. Težko se je odločati, kaj so trajne spremembe, katere spremembe so pomembne za mojo...
Več informacij

tor 31. Maj, 2022 12:15

Kosilo

Več informacij

tor 31. Maj, 2022 13:30

Kako do fleksibilnih, hibridnih marketinških ekip?

Tamara Valenčič: Fleksibilnost dela – velik izziv vodenja marketinških ekip Delo od doma ni enako delu od koderkoli. Vodenje razpršenih ekip marketingarjev je še posebej zahtevno. Kaj se zgodi s kreativnostjo ob hibridnem delu? Nove generacije marketingarjev imajo nova pričakovanja. Uf,...
Več informacij

Pridružite se nam 31. maja in 01. junija 2022

Prijava

Zgradimo zaupanje kot glavno gonilo vrednosti v današnjem burnem svetu..

“Klaus-Dieter Koch, ustanovitelj, BrandTrust”

Lokacija

Grand Hotel Bernardin Obala 2 6320 Portorož

Kontakt

jasna.spende@finance.si, +386 1 30 91 470, +386 (0)40 455 470

Sledite nam

Na socialnih omrežjih

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Sandra Zidar, vodja projektov

T: +386 (0)41 904 206
E: sandra.zidar@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2021, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event