- Klaus-Dieter Koch (Brand Trust): Uspešno znamčenje po COVID-19 (Performance Branding after Covid-19)
Da ne boste jezni in slabe volje, ko boste v 2021, 2022,… druge poslušali, kako je kriza priložnost. Ne čakajmo, ampak reagirajmo. Izkoristimo kar se dogaja okoli nas. Kako? Corona bo ostala in bo postala dejavnik trženja in pozicioniranja blagovnih znamk. Moramo jo »vključiti« oz. uporabiti. Upravljanje korone in prevedba tega v UAU sprožilce bo priložnost za marketing v prihodnje. Vse spremembe v okolju dajejo možnosti, da se pozicioniramo za naslednje desetletje. Uvodničar nam bo iz svojih desetletnih izkušenj razvoja B2B in B2C blagovnih znamk, majhnih lokalnih in velikih mednarodnih podjetji, povedal o najboljših strategijah in taktikah, kako to narediti.
- Mojca Pesendorfer (Atlantic Grupa): »Real-time marketing insight« oz. odziv blagovne znamke na COVID 19
V prispevku bomo videli, kako je mednarodna znamka Argeta reagirala v zadnjih tednih – kaj vse so vključili v pregled sprememb med potrošniki, trgi, konkurenco… Kako so razumeli spremenjene okoliščine in kje so videli priložnosti za rast blagovne znamke. Katere kratkoročne in dolgoročne ukrepe so sprejeli? Kako so prilagodili izdelke, kako so reagirali glede cen, distribucije…? Dobili bomo vpogled, kako hitro in celovito reagirati in o čem vse naj marketingaš razmišlja, da bi njegova znamka bila tudi v turbuletnem obdobju v dobrem tržnem položaju. Koristno tako za tiste, ki delajo na domačem kot na mednarodnih trgih. (*)