Skip to content
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2021
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
Menu
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2021
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021

Podrobnosti programa

Renesansa prinaša drugačne marketinške in vodstvene kompetence

#Predavanje

Sandi Kofol (OK Consulting): Male skrivnosti vodenja marketingarjev, ki bodo imele velik učinek na našo uspešnost Verjetno se bomo morali...

Alenka Potočnik Anžič

direktorica marketinga, Hisense Europe Group

Aleš Udir

direktor marketinga, Iskratel

Sandi Kofol

univ. dipl. psih., svetovalec, coach, predavatelj
Vsebina
  • Sandi Kofol (OK Consulting): Male skrivnosti vodenja marketingarjev, ki bodo imele velik učinek na našo uspešnost

Verjetno se bomo morali vsi navaditi na mešanico dela od doma in v pisarni. Ampak, kako to narediti, da bomo lahko enako ali bolj uspešni? Kako ob stalnem menjavanju delovnega okolja voditi svoj tim? Zakaj je pomembno, da razumemo tudi vlogo čustvovanja in doživljanja? V prispevku bomo spoznali nekaj malih skrivnosti, ki lahko močno pomagajo bolje voditi marketinške ekipe. Majhne ali velike. Koristno za vodje marketinga in tudi vodje na splošno ter vse sodelavce.

  • Dinamičen pogovor z Alenko Anžič Potočnik (Hisense Gorenje Europe) in Alešem Udirjem (Iskratel): Kako voditi in leteti na krilih svoje marketinške ekipe

Neposreden in iskren pogovor o izzivih vodenja ekip, ki bo obogatil kompetenčni arsenal vsakega marketinškega strokovnjaka, vodje ali direktorja. Poslovna literatura je polna raziskav o pomenu vodenja pri gradnji zadovoljnih in visoko učinkovitih ekip, še posebej v razmerah, ki zahtevajo hitro prilagajanje. Ljudje so naš največji kapital. Kako lahko odkrivamo in vprežemo potencial sodelavcev v porajajočih se hibridnih in postpandemsko zaznamovanih ekipah, nam bosta v sproščenem pogovoru iz prve roke nanizala dva marketinška direktorja. S čim se spoprijemata in kaj ju navdihuje pri vodenju njunih ekip, nam bosta zaupala Alenka Anžič Potočnik iz Hisense Gorenja in Aleš Udir iz Iskratela. Pogovor bo vodila Maruša Grah (Mobik).

4 oktobra, 2021

15:15

/

16:10

Dvorana Europa, Grand hotel Bernardin

Celoten program

Sponzorji

Ostala zanimiva predavanja

Več predavanj

tor 31. Maj, 2022 08:30

Registracija

Več informacij

tor 31. Maj, 2022 09:00

Kako lahko in mora marketing izkoristiti metaverse, dimenzijo X?

Nicholas Pringle (R/GA London): Od sprehajanja do skrolanja. Nick nam bo razložil metaverzum, veriženje podatkovnih blokov in druge elemente spleta 3.0 ter pokazal, kakšen potencial za blagovne znamke predstavlja novi virtualni svet. Kako oblikovati smiselne strategije, ki presegajo trženje in...
Več informacij

tor 31. Maj, 2022 10:30

Fresh odmor s Petrolom

Več informacij

tor 31. Maj, 2022 11:00

Potrošniki se stalno spreminjajo – kako prepoznati “novo” vedenje svojih potrošnikov?

Vesna Hajnšek (Swarowski): Kako danes razumeti globalnega porabnika? Potrošniške navade, slog kupovanja, trendi se stalno spreminjajo. Že v Sloveniji, v domačem okolju, je temu težko slediti. Težko se je odločati, kaj so trajne spremembe, katere spremembe so pomembne za mojo...
Več informacij

tor 31. Maj, 2022 12:15

Kosilo

Več informacij

tor 31. Maj, 2022 13:30

Kako do fleksibilnih, hibridnih marketinških ekip?

Tamara Valenčič: Fleksibilnost dela – velik izziv vodenja marketinških ekip Delo od doma ni enako delu od koderkoli. Vodenje razpršenih ekip marketingarjev je še posebej zahtevno. Kaj se zgodi s kreativnostjo ob hibridnem delu? Nove generacije marketingarjev imajo nova pričakovanja. Uf,...
Več informacij

Pridružite se nam 31. maja in 01. junija 2022

Prijava

Zgradimo zaupanje kot glavno gonilo vrednosti v današnjem burnem svetu..

“Klaus-Dieter Koch, ustanovitelj, BrandTrust”

Lokacija

Grand Hotel Bernardin Obala 2 6320 Portorož

Kontakt

jasna.spende@finance.si, +386 1 30 91 470, +386 (0)40 455 470

Sledite nam

Na socialnih omrežjih

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Sandra Zidar, vodja projektov

T: +386 (0)41 904 206
E: sandra.zidar@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2021, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event