Skip to content
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2021
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
Menu
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2021
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021

Podrobnosti programa

Kaotičnost je ustvarila priložnosti za renesanso – kako naj se marketingar znajde v takšnem okolju

#Predavanje

Dejan Ljuština (strateški svetovalec tehnološkim podjetjem): Posledice disruptivnega poslovnega okolja za marketing. Kateri sektorji se bodo širili in kateri bodo...

Marko Konič

direktor, Eta Kamnik

prof. dr. Andreja Cirman

Ekonomska fakulteta Univerze v Ljubljani

Dejan Ljuština

ustanovitelj in partner podjetja Vision Partners

prof. dr. Miha Škerlavaj

prodekan za raziskovanje ter redni profesor managementa na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani
Vsebina

Dejan Ljuština (strateški svetovalec tehnološkim podjetjem): Posledice disruptivnega poslovnega okolja za marketing.
Kateri sektorji se bodo širili in kateri bodo hibernirali? Kateri so prihodnji sektorji s čezmerno rastjo, kaj lahko od njih pričakujemo ter kakšen naj bo odziv z marketinške perspektive? Katere spremenjene kupčeve navade bodo ostale, kaj lahko kupci pričakujejo od blagovnih znamk in kaj moramo storiti z lastnimi blagovnimi znamkami v današnjem novem okolju? Na ta in druga vprašanja bomo dobili nekaj odgovorov in idej, kaj je pomembno vedeti s poslovnega in marketinškega vidika. Predstavitev bo ponudila pregled oziroma prerez današnjega zahtevnega poslovnega okolja. Koristno za vse, ki želijo razumeti širšo sliko današnjega poslovnega okolja.

Prof. dr. Miha Škerlavaj (Ekonomska fakulteta v Ljubljani): Renesansa pogleda na organizacijsko kulturo
V zahtevnih in napetih časih, kot smo jim priča, se je v veliko organizacijah pokazala moč oziroma nemoč organizacijske kulture. Doživeli smo primere razcveta podjetja in primere resnih težav, pri katerih je bila »vključena« organizacijska kultura. V prispevku bomo dobili ogrodje za dobro razumevanje moči organizacijske kulture v teh zapletenih časih in vloge marketinga pri nikoli končanem razvoju organizacijske kulture. Pogledali bomo, kako sploh spoznati organizacijsko kulturo. Pri tem bodo mogoče »pokopana« določena orodja, ki jih zdaj z veseljem uporabljamo za razumevanje svoje kulture. Za konec pa bomo videli še nekaj metod, kaj lahko marketingarji naredimo za razvoj organizacijske kulture, ki jo želimo v svojem podjetju. Koristno za vse, ki želite bolje razumeti moč organizacijske kulture in predvsem razmišljanje oziroma orodja, ki nam jo pomagajo graditi.

Andreja Cirman in Marko Konič: Renesansa Zlate ladjice – kako z marketinško logiko do nove zgodbe

Pred meseci je ponovno zasijala legendarna Zlata ladjica. V prispevku pa bomo spoznali logiko, ki je pripeljala do rešitev, ki jih vidimo danes. Koga želimo za gosta in zakaj točno to skupino? Zakaj odločitev za 5* hotel? Kako to vpliva na ponudbo? Kako so oblikovali cenovno politiko med različnimi sobami? Kako in zakaj so oblikovali ponudbo v lokalu? Kako želijo biti drugačni od ostalih ponudnikov? Kakšne so posledice teh odločitve za izbor in trening osebja… Predstavljajte si, da bi sami dobili nalogo oživiti tradicionalno lokacijo v svojem mestu. Kako bi se te zahtevne naloge lotili z marketinško/prodajnega vidika? V prispevku boste lahko primerjali svoje razmišljanje z resničnim primerom, ki je zaživel v letošnjem letu.

4 oktobra, 2021

09:10

/

10:30

Dvorana Europa, Grand hotel Bernardin

Celoten program

Sponzorji

Ostala zanimiva predavanja

Več predavanj

tor 31. Maj, 2022 08:30

Registracija

Več informacij

tor 31. Maj, 2022 09:00

Kako lahko in mora marketing izkoristiti metaverse, dimenzijo X?

Nicholas Pringle (R/GA London): Od sprehajanja do skrolanja. Nick nam bo razložil metaverzum, veriženje podatkovnih blokov in druge elemente spleta 3.0 ter pokazal, kakšen potencial za blagovne znamke predstavlja novi virtualni svet. Kako oblikovati smiselne strategije, ki presegajo trženje in...
Več informacij

tor 31. Maj, 2022 10:30

Fresh odmor s Petrolom

Več informacij

tor 31. Maj, 2022 11:00

Potrošniki se stalno spreminjajo – kako prepoznati “novo” vedenje svojih potrošnikov?

Vesna Hajnšek (Swarowski): Kako danes razumeti globalnega porabnika? Potrošniške navade, slog kupovanja, trendi se stalno spreminjajo. Že v Sloveniji, v domačem okolju, je temu težko slediti. Težko se je odločati, kaj so trajne spremembe, katere spremembe so pomembne za mojo...
Več informacij

tor 31. Maj, 2022 12:15

Kosilo

Več informacij

tor 31. Maj, 2022 13:30

Kako do fleksibilnih, hibridnih marketinških ekip?

Tamara Valenčič: Fleksibilnost dela – velik izziv vodenja marketinških ekip Delo od doma ni enako delu od koderkoli. Vodenje razpršenih ekip marketingarjev je še posebej zahtevno. Kaj se zgodi s kreativnostjo ob hibridnem delu? Nove generacije marketingarjev imajo nova pričakovanja. Uf,...
Več informacij

Pridružite se nam 31. maja in 01. junija 2022

Prijava

Zgradimo zaupanje kot glavno gonilo vrednosti v današnjem burnem svetu..

“Klaus-Dieter Koch, ustanovitelj, BrandTrust”

Lokacija

Grand Hotel Bernardin Obala 2 6320 Portorož

Kontakt

jasna.spende@finance.si, +386 1 30 91 470, +386 (0)40 455 470

Sledite nam

Na socialnih omrežjih

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Sandra Zidar, vodja projektov

T: +386 (0)41 904 206
E: sandra.zidar@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2021, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event