Skip to content
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2021
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
Menu
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2021
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021

Podrobnosti programa

Cena, izdelek, uporabniška izkušnja

#Predavanje

Žiga Lešnik (Simon-Kucher & Partners): V iskanju rasti Kadar govorimo o rasti podjetja, imamo tržniki in prodajniki v mislih predvsem...

Primož Mahne

vodja design raziskav in brand strateg, Gigodesign

Žiga Lešnik

višji svetovalec, Simon-Kucher & Partners

Janez Rihtaršič

direktor razvoja, Domel
Vsebina

Žiga Lešnik (Simon-Kucher & Partners): V iskanju rasti

Kadar govorimo o rasti podjetja, imamo tržniki in prodajniki v mislih predvsem povečevanje prodaje ali z vstopom na nove trge ali z večanjem prodajne ponudbe. Ker pa je prodajna rast z ekonomskega vidika smiselna samo, če prinaša dodaten dobiček, pri njenem načrtovanju nikakor ne smemo spregledati ključnega vzvoda, ki ga imamo v rokah in ga v strateškem smislu premalokrat uporabimo: to so cene. V prispevku bodo predstavljene pragmatične in v praksi preverjene cenovne taktike, s katerimi lahko dolgoročno dosežemo rast prihodkov in dobička. Predavanje bodo spremljali primeri dobre prakse: kako nekatera podjetja v rednih presledkih zvišajo ceno glavnih izdelkov in ostanejo uspešna; kako vedeti, katerim izdelkom lahko zvišamo cene in katerim ne; kako uspešna podjetja skrbijo za cenovno komunikacijo in zakaj jim uspeva.

Janez Rihtaršič (Domel): Kako doseči, da novi izdelki prispevajo 30 odstotkov prihodkov?

Domel je v zadnjih letih razširil portfelj svojih izdelkov in ni vezan le na panogo gospodinjskih aparatov, po kateri je mogoče javnosti bolj poznan. Ta nova področja jim prinašajo že velik delež prihodkov. V prispevku bomo spoznali ozadje širitve Domela na nova produktna področja, kako se odločajo za širitve na nova področja in kako so organizirali razvoj. Videli bomo, da razvoj ne pomeni zgolj produktnega razvoja, ampak premik na področje storitev. Kaj to pomeni za njihov konkurenčni položaj in rast v prihodnje? Koristno za vse, ki razmišljajo, kako s širitvijo produktnega portfelja dosegati rast.

Primož Mahne (Gigodesign): Kako izboljšanje uporabniške izkušnje vpliva na rast zadovoljstva porabnikov, rast znamke in podjetja?

Seznanili se bomo z več primeri, kako ukvarjanje z uporabniško izkušnjo vpliva na rast tržne znamke oziroma podjetja. Ne bomo govorili o prilagajanju spletnih strani (kar se danes pogosto napačno povezuje z uporabniško izkušnjo), ampak o resničnem poudarku na uporabniški izkušnji. Pri zdravi rasti namreč ne gre za neskončno pridobivanje novih strank, temveč za zagotavljanje odlične izkušnje že pridobljenim strankam. Kako poenostavitev procesov pri strankah zmanjšuje ovire za uporabo vaše storitve? Kako sistemsko odpravljanje vzrokov za pritožbe izboljša izkušnjo in zniža stroške za podporo kupcem? Kako inovacija, ki temelji na odlični uporabniški izkušnji, omogoča disrupcijo trga, zagotovi diferenciacijo in uresničuje poslanstvo podjetja? Avtor bo ponudil tudi konceptualni okvir za razmišljanje vsem, ki bi želeli izboljšati izkušnjo svojih potrošnikov. Primerno za velike in male organizacije, znamke.

29 maja, 2019

13:00

/

14:30

Dvorana Europa, Grand hotel Bernardin

Celoten program

Sponzorji

Ostala zanimiva predavanja

Več predavanj

tor 31. Maj, 2022 08:30

Registracija

Več informacij

tor 31. Maj, 2022 09:00

Kako lahko in mora marketing izkoristiti metaverse, dimenzijo X?

Nicholas Pringle (R/GA London): Od sprehajanja do skrolanja. Nick nam bo razložil metaverzum, veriženje podatkovnih blokov in druge elemente spleta 3.0 ter pokazal, kakšen potencial za blagovne znamke predstavlja novi virtualni svet. Kako oblikovati smiselne strategije, ki presegajo trženje in...
Več informacij

tor 31. Maj, 2022 10:30

Fresh odmor s Petrolom

Več informacij

tor 31. Maj, 2022 11:00

Potrošniki se stalno spreminjajo – kako prepoznati “novo” vedenje svojih potrošnikov?

Vesna Hajnšek (Swarowski): Kako danes razumeti globalnega porabnika? Potrošniške navade, slog kupovanja, trendi se stalno spreminjajo. Že v Sloveniji, v domačem okolju, je temu težko slediti. Težko se je odločati, kaj so trajne spremembe, katere spremembe so pomembne za mojo...
Več informacij

tor 31. Maj, 2022 12:15

Kosilo

Več informacij

tor 31. Maj, 2022 13:30

Kako do fleksibilnih, hibridnih marketinških ekip?

Tamara Valenčič: Fleksibilnost dela – velik izziv vodenja marketinških ekip Delo od doma ni enako delu od koderkoli. Vodenje razpršenih ekip marketingarjev je še posebej zahtevno. Kaj se zgodi s kreativnostjo ob hibridnem delu? Nove generacije marketingarjev imajo nova pričakovanja. Uf,...
Več informacij

Pridružite se nam 31. maja in 01. junija 2022

Prijava

Zgradimo zaupanje kot glavno gonilo vrednosti v današnjem burnem svetu..

“Klaus-Dieter Koch, ustanovitelj, BrandTrust”

Lokacija

Grand Hotel Bernardin Obala 2 6320 Portorož

Kontakt

jasna.spende@finance.si, +386 1 30 91 470, +386 (0)40 455 470

Sledite nam

Na socialnih omrežjih

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Sandra Zidar, vodja projektov

T: +386 (0)41 904 206
E: sandra.zidar@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2021, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event