Skip to content
  • DOMOV
    • Prezentacije
  • PROGRAM
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
Menu
  • DOMOV
    • Prezentacije
  • PROGRAM
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020

Podrobnosti programa

Obvladajmo podatke

#Predavanje

Andreja Štirn (Petrol): Ključni izzivi povezani z organizacijo, utemeljeno na podatkih  – izkušnje Petrola Za rast potrebujemo tudi na podatkih...

Grega Jerkič

direktor, In516ht

Jean-Philippe Schepens

Innovate Data Master, Bisnode

Andreja Štirn

direktorica Poslovne inteligence Petrol d.d.
Vsebina

Andreja Štirn (Petrol): Ključni izzivi povezani z organizacijo, utemeljeno na podatkih  – izkušnje Petrola

Za rast potrebujemo tudi na podatkih utemeljeno (data driven) organizacijo. Kako priti do nje? V prispevku se bomo seznanili z izkušnjami, ki so jih v Petrolu pridobili skozi transformacijo; izzivi so bili velikanski. Enotna analitična platforma, povezovanje internih (DWH) in eksternih podatkov (raziskave, panel …), spreminjanje procesov, novi kadri, potrebe po drugačnih kompetencah kadrov, spreminjanje kulture … Zanimivo in koristno za vse, ki želijo svoje odločitve bolje utemeljiti, in marketinške aktivnosti opreti na podatke in informacije.

Grega Jerkič (In516ht): Finančni in človeški manko ni več izgovor za nedosledno zbiranje in analizo gore podatkov o potrošnikih – praktični primeri

V zadnjih letih se zelo veliko govori o prediktivni analitiki, vsi IT-velikani  vlagajo ogromno denarja v umetno inteligenco, zato bo na dolgi rok nujno imeti na voljo podatke o naših strankah. Tehnologija je v zadnjem času tako napredovala, da so možnosti razpolaganja s podatki dostopne vsem podjetjem z nizkim začetnim stroškom. V predavanju se bomo seznanili z novimi možnostmi na tem področju, ki jih podjetja v Sloveniji že uporabljajo, in nekatere dobre prakse. Predstavljeni bodo primeri iz finančne, zavarovalniške, drobnoprodajne in dejavnosti B2B. Vse s ciljem, da vsak oddelek trženja analitično razume svoje stranke in tako na dolgi rok zgradi »marketinško« zbirko podatkov. Koristno za vse, ki bi radi še bolje spremljali in analizirali vedenje svojih kupcev.

Jean-Philippe Schepens (Bisnode): Če sprejmemo ali ne – podatki obvladujejo uspešne marketinške odločitve

Jean-Philippe Schepens je ekonomist, statistik in ornitolog, eden od ustanoviteljev prvih internetnih podjetij v Belgiji in tudi soustanovitelj podjetja Swan Insights, kjer si prizadeva uporabiti čim več različnih virov podatkov, da bi dosegel 360-stopinjski pogled na stranko. Govoril bo o tem, kako se s tehnologijo in podatki iz različnih virov rešujejo zapleteni izzivi in podatki pretvarjajo v otipljivo ekonomsko vrednost. S primeri bo podkrepil, zakaj bi se moralo vsako podjetje že včeraj lotiti projektov na področju pametnih podatkov, in pokazal, kako vplivajo na rast. Koristno tudi za vse z omejenimi finančnimi in HR-viri.

28 maja, 2019

13:30

/

15:00

Dvorana Europa, Grand hotel Bernardin

Celoten program

Sponzorji

Ostala zanimiva predavanja

Več predavanj

Pridružite se nam 26. in 27. maja 2020

Prijava

Zgradimo zaupanje kot glavno gonilo vrednosti v današnjem burnem svetu..

“Klaus-Dieter Koch, ustanovitelj, BrandTrust”

Lokacija

Grand Hotel Bernardin Obala 2 6320 Portorož

Kontakt

jasna.spende@finance.si, +386 1 30 91 470, +386 (0)40 455 470

Sledite nam

Na socialnih omrežjih

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Twitter Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Jasna Špende, namestnica direktorice

T: +386 1 30 91 470, +386 (0)40 455 470
E: jasna.spende@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2018, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event

Spletno mesto za celovit prikaz vsebin in oglasov poleg lastnih piškotkov uporablja tudi piškotke z zunanjih strežnikov. Ali sprejemate zunanje piškotke?DANEPolitika zasebnosti