Andy Andrija Čolak (Surf’n’Fries): Franšize in inovacije za mednarodno širitev
Surf’n’Fries deluje v 20 državah na štirih celinah. Njegov ustanovitelj in direktor Andrija Čolak bo pojasnil ključne dejavnike za njihovo rast – inovacije in franšizni model. Kako inovirati v stabilni industriji? Kaj so se naučili o franšiznem poslovanju in kako se lahko franšize uporabljajo za mednarodno širitev? Zanimivo za vse, ki razmišljajo o širjenju na mednarodni ravni.
Dušan Štrucl – Dixi (Bike Nomad): Kako na kmetiji »na koncu sveta« razviti uspešno kolesarsko destinacijo
V prispevku bomo spoznali podjetniško zgodbo Dixija, ki se mu vse vrti okoli kolesarjenja, narave in sodelovanja. Kaj narediti, ko kupiš kmetijo in o kmetovanju nimaš pojma? Kakšno »strategijo« ubrati za rast? Kako se odločiti, katere izdelke, storitve razvijati in prodajati? Kako pridobiti partnerje v Sloveniji, kjer pogosto velja »naj še sosedu …«? Kako doseči, da je EkoHotel Koroš na Koroškem, daleč od naših avtocest, 70- in večodstotno zaseden, z rezervacijami za leto vnaprej? Z jasnim fokusom na potrošniku, fokusom na tistem, v čemer si najboljši, in fokusom na partnerstvu. Kako to narediti v praksi, pa bo odkril Dixi.