Skip to content
  • DOMOV
    • Prezentacije
  • PROGRAM
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
    • ARHIV-2022
Menu
  • DOMOV
    • Prezentacije
  • PROGRAM
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
    • ARHIV-2022
PRIJAVA

Podrobnosti programa

Ponudimo prodajne priložnosti

#Predavanje

David Balažic

David Balažic

direktor in partner, Consalta
Nescho Topalov

Nescho Topalov

CEO in ustanovitelj podjetja Top Ideas Digital
Vsebina

Nescho Topalov (Top Ideas Digital): Kako kombinirati vhodno in izhodno trženje za doseganje bistvene rasti – praktični primeri

Spoznali bomo enostaven sistem, po katerem vzpostaviti strategijo in kampanje, ki združujejo vhodne (inbound) in izhodne (outbound) pristope trženja, ter rešitve, ki so potrebne za njihovo vpeljavo v nekaj dneh. Predlogi bodo predstavljeni na podlagi dveh primerov: Dell (primer B2C) in A1 Digital (primer B2B). Kako učinkovito pozicionirati  blagovno znamko na novem trgu, ustvariti na stotine sledi (lead) in učinkovito podpreti prodajne aktivnosti v B2B-okolju? Kako iztržiti visoko ceno izdelkov na nišnih B2C-segmentih? Zanimivo za vse tržnike, ki želijo izboljšati učinkovitost svojih vhodnih ali izhodnih aktivnosti.

David Balažic (Consalta): Marketing za ključne kupce – rast prek učinkovitejšega marketinga

V večjih podjetjih so nakupne odločitve že nekaj časa v rokah nakupnih timov, ne le posameznikov. Kriteriji za nakup tako niso (več) le preference posameznika, temveč skupine. V takšnih okoljih se pristop marketinga za ključne kupce (Account Based Marketing, ABM) z zelo ciljanimi in personaliziranimi marketinškimi aktivnostmi, ki so prilagojene izbranim podjetjem in posameznim članom nakupnega tima, izkaže za precej bolj uspešnega od klasičnega oziroma širokega (digitalnega) marketinga. V prispevku bomo predstavili osnove ABM, podprte s primerom iz prakse (večje podjetje iz tehnološkega sektorja), in spoznali ključne dejavnike uspešnosti. Če poslujete v B2B-svetu in so vaša ciljna skupina večja podjetja, predavanja enostavno ne smete zamuditi.

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Sandra Zidar, vodja projektov

T: +386 (0)41 904 206
E: sandra.zidar@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2021, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event