Aleš Falatov (SIJ): Biti drugačen pomeni iti preko ustaljenih vzorcev – kako?
V prispevku bomo spoznali dva izziva – ali lahko izkušnje iz ponujanja privatnih letov prenesemo v trženje proizvodov in kako biti drugačen, ko ponujaš jeklo, »čisti proizvod«. Diferenciacija je velik izziv danes. Kako preseči omejitve, ko je tvoje izhodišče izdelek, jeklo, kjer so vsaka odstopanja od standardov pomenijo reklamacijo kupcev. Marsikdo bo pomisli »jeklo je ja jeklo«. Aleš Falatov bo govoril, kakšen premik je moral narediti, ko je iz industrije privatnih letov prešel v industrijo jekla in kaj počno zadnja leta v SIJ, da njihovo jeklo »ni le jeklo«.
Jugoslav Petković (Flaviar): Izkušnje, kako rasti za 10, 90 ali 890 odstotkov
Skozi zgodbo Flaviarja,globalnega kluba za ljubitelje žganih alkoholnih pijač,bomo izvedeli, katere so pomembne odločitve v zvezi z rastjo. Vsekakor je prva odločitev, kakšno rast želimo. Ta odločitev pa vpliva na številne operativne poteze. Flaviar je moral spremeniti poslovni model, da bi lahko dosegal želeno rast. Kaj so naredili? Rast je možna tudi prek nakupov podjetij, znamk. Kako so se tega lotili pri Flaviarju in kaj so se naučili, ko so prevzeli svojega takrat največjega tekmeca? Rast je povezana s prodajno uspešnostjo. Kako se prodajni pristop razlikuje med Slovenijo in ZDA? Česa bi se Slovenci lahko nalezli od Američanov, da bi lažje rasli?
Sklepni govor – Sara Isaković, dobitnica olimpijske medalje: Kako sem premagala izziv olimpijskega finala in kako naj marketingar premaguje napor in stres vsakodnevnega posla