Skip to content
  • DOMOV
    • Prezentacije
  • PROGRAM
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
    • ARHIV-2022
Menu
  • DOMOV
    • Prezentacije
  • PROGRAM
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
    • ARHIV-2022
PRIJAVA

Podrobnosti programa

Presezite svoje meje

#Predavanje

Aleš Falatov

Aleš Falatov

direktor marketinga, SIJ, d.d.
Sara Isaković

Sara Isaković

'performance psihologinja' in olimpijska podprvakinja
Jugoslav Petković

Jugoslav Petković

podjetnik, angelski investitor, direktor podjetja Flaviar
Vsebina

Aleš Falatov (SIJ): Biti drugačen pomeni iti preko ustaljenih vzorcev – kako?

V prispevku bomo spoznali dva izziva – ali lahko izkušnje iz ponujanja privatnih letov prenesemo v trženje proizvodov in kako biti drugačen, ko ponujaš jeklo, »čisti proizvod«. Diferenciacija je velik izziv danes. Kako preseči omejitve, ko je tvoje izhodišče izdelek, jeklo, kjer so vsaka odstopanja od standardov pomenijo reklamacijo kupcev. Marsikdo bo pomisli »jeklo je ja jeklo«. Aleš Falatov bo govoril, kakšen premik je moral narediti, ko je iz industrije privatnih letov prešel v industrijo jekla in kaj počno zadnja leta v SIJ, da njihovo jeklo »ni le jeklo«.

Jugoslav Petković (Flaviar): Izkušnje, kako rasti za 10, 90 ali 890 odstotkov

Skozi zgodbo Flaviarja,globalnega kluba za ljubitelje žganih alkoholnih pijač,bomo izvedeli, katere so pomembne odločitve v zvezi z rastjo. Vsekakor je prva odločitev, kakšno rast želimo. Ta odločitev pa vpliva na številne operativne poteze. Flaviar je moral spremeniti poslovni model, da bi lahko dosegal želeno rast. Kaj so naredili? Rast je možna tudi prek nakupov podjetij, znamk. Kako so se tega lotili pri Flaviarju in kaj so se naučili, ko so prevzeli svojega takrat največjega tekmeca? Rast je povezana s prodajno uspešnostjo. Kako se prodajni pristop razlikuje med Slovenijo in ZDA? Česa bi se Slovenci lahko nalezli od Američanov, da bi lažje rasli?

Sklepni govor – Sara Isaković, dobitnica olimpijske medalje: Kako sem premagala izziv olimpijskega finala in kako naj marketingar premaguje napor in stres vsakodnevnega posla

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Sandra Zidar, vodja projektov

T: +386 (0)41 904 206
E: sandra.zidar@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2021, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event