Skip to content
  • DOMOV
    • Prezentacije
  • PROGRAM
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
    • ARHIV-2022
Menu
  • DOMOV
    • Prezentacije
  • PROGRAM
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
    • ARHIV-2022
PRIJAVA

Podrobnosti programa

Strategije za rast

#Predavanje

Boštjan Jerončič

Boštjan Jerončič

direktor, Incom
Jure Bohinc

Jure Bohinc

vodja za upravljanje ponudbe in vrednosti, A1 Slovenija
Matej Košmrlj

Matej Košmrlj

izvršni direktor, Euro Plus
Lovro Peterlin

Lovro Peterlin

direktor, A1 Slovenija
Vsebina

Lovro Peterlin in Jure Bohinc (A1): Strategija preobrata: zadovoljna stranka je garancija za rast

Kako se lahko odzove podjetje, ki deluje v stagnirajoči panogi, v kateri glavni viri prihodkov počasi, a zanesljivo usihajo? Kako naj pride do jasnega odgovora, kaj bodo viri prihodkov v prihodnosti? Kaj postaviti v fokus? Kakšne strateške in taktične odločitve sprejeti? V A1 so za svoj fokus izbrali stranke in si postavili cilj biti »customer champion«. Več bosta povedala Lovro Peterlin in Jure Bohinc.

Boštjan Jerončič (Incom): Kako od proizvajalca trgovskih znamk do rasti lastne blagovne znamke – izkušnje z znamko Leone

V podjetju, ki je v preteklosti proizvajalo sladolede za različne mednarodne trgovske znamke, so se  odločili za razvoj lastne blagovne znamke Leone. Ravno nasprotno, kot je naredilo veliko podjetij v Sloveniji, ki vse manj vlagajo v svoje znamke in so vse bolj odvisna od proizvodnje za druge. Poudarek in sredstva so namenili partnerstvu z dobavitelji, tehnološkemu razvoju, inovativnosti izdelkov, spremembi produktnega portfelja … Partnerstvo s trgovci na področju trgovskih znamk uporabljajo tudi za prodor lastne blagovne znamke na police trgovin po vsem svetu. Prodaja izdelkov lastne blagovne znamke je v zadnjem letu dosegla 100-odstotno rast. Kako jim je uspelo rasti z lastno znamko, kateri so  ključni dejavniki rasti lastne znamke, bo govoril direktor Boštjan Jerončič.

Matej Košmrlj (NiceLabel): Pogled direktorja v ozadje globalne rasti podjetja – kaj je poganjalo rast

Svoje izkušnje bo predstavil izvršni direktor podjetja, ki stalno raste od leta 2009. Da so postali vodilni na svojem področju v svetovnem merilu, so morali sprejeti in izpeljati veliko poslovnih in marketinških odločitev. Kaj so spreminjali, zaradi katerih stvari direktor v letih, ko je podjetje raslo, »ni spal«? Izvedli so akvizicijo, prenovili prodajne kanale, spremenili produktni portfelj, spremenili cenovno strategijo … Kaj so se pri vseh teh aktivnostih naučili? Kaj je bilo ključno za njihovo rast? O tem bo govoril Matej Košmrlj.

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Sandra Zidar, vodja projektov

T: +386 (0)41 904 206
E: sandra.zidar@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2021, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event