Skip to content
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2021
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
Menu
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2021
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021

Podrobnosti programa

Odločitev za rast

#Uvodno predavanje

Uvodničar konference Hendrik Steckhan (ex Coca-Cola): Katerih 9 stvari moraš narediti, če ne želiš rasti  Na podlagi bogatih izkušenj na...

Hendrik Steckhan

svetovalec, angelski vlagatelj, ex Coca-Cola

Jaka Levstek

soustanovitelj in direktor, D.Labs
Vsebina

Uvodničar konference

Hendrik Steckhan (ex Coca-Cola): Katerih 9 stvari moraš narediti, če ne želiš rasti 

Na podlagi bogatih izkušenj na področju trženja in upravljanja, ki si jih je pridobil po vsem svetu, bo uvodni govornik udeležence spodbudil k razmišljanju o njihovem načinu delovanja, pri čemer bo uporabil preizkušena stališča, ki so se izkazala kot bistvena za rast poslovanja neodvisno od njihove velikosti ali življenjske faze. Po njegovem govoru bodo udeleženci bolj zaupali v to, da je trajna dobičkonosna rast dosegljiva tudi v težkih časih. Poleg tega bodo na podlagi dejstev razumeli določene miselnosti in načine, povezane z rastjo. Ne glede na področje delovanja, velikost podjetja ali trženjske izkušnje bodo udeleženci pridobili tudi večje zaupanje v svoje sposobnosti vodenja in spodbujanja rasti ter pridobili koristne napotke za osebni razvoj in vzdržno zaposlitev. Vse to je enkratno izhodišče za izboljšanje njihove rasti v prihodnosti.

Jaka Levstek (D.Labs): Za rast je potrebna spremenjena vloga marketinga v podjetju

Če želimo rasti, moramo razumeti ne le, kako marketing in prodaja (acquisition) uresničujeta svoj potencial, temveč tudi, kako nenehno na novo odkrivati, kateri segmenti kupcev so za nas najbolj trajnostni (rast + marža). Vloga, ki jo uprava dodeljuje direktorju marketinga, se mora spremeniti. Za rast se mora marketing drastično odmakniti od klasičnih nalog, ki so fokusirane le na zgornji del lijaka (awareness, activation), in mora v podjetje prenesti in proaktivno testirati celosten pogled na vrednost za kupca in pripravljenost plačati pravo ceno (revenue), ohranjati kupčevo lojalnost (retention) in povečevati njen vpliv (referall). Vloga menedžerja za rast (growth managerja) zato pomembno spreminja vzvode moči v upravah podjetij, če ta želijo rasti naprej. Spreminja način budžetiranja in poročanja (iterativno budžetiranje, eksperimentiranje) in pomembno vpliva na produktne s konstantnim tokom validacije kupčevega zadovoljstva, vrednosti in rasti. Zakaj je tako in kako to izpeljati, bo prikazano v prispevku. 

28 maja, 2019

09:00

/

10:30

Dvorana Europa, Grand hotel Bernardin

Celoten program

Sponzorji

Ostala zanimiva predavanja

Več predavanj

tor 31. Maj, 2022 08:30

Registracija

Več informacij

tor 31. Maj, 2022 09:00

Kako lahko in mora marketing izkoristiti metaverse, dimenzijo X?

Nicholas Pringle (R/GA London): Od sprehajanja do skrolanja. Nick nam bo razložil metaverzum, veriženje podatkovnih blokov in druge elemente spleta 3.0 ter pokazal, kakšen potencial za blagovne znamke predstavlja novi virtualni svet. Kako oblikovati smiselne strategije, ki presegajo trženje in...
Več informacij

tor 31. Maj, 2022 10:30

Fresh odmor s Petrolom

Več informacij

tor 31. Maj, 2022 11:00

Potrošniki se stalno spreminjajo – kako prepoznati “novo” vedenje svojih potrošnikov?

Vesna Hajnšek (Swarowski): Kako danes razumeti globalnega porabnika? Potrošniške navade, slog kupovanja, trendi se stalno spreminjajo. Že v Sloveniji, v domačem okolju, je temu težko slediti. Težko se je odločati, kaj so trajne spremembe, katere spremembe so pomembne za mojo...
Več informacij

tor 31. Maj, 2022 12:15

Kosilo

Več informacij

tor 31. Maj, 2022 13:30

Kako do fleksibilnih, hibridnih marketinških ekip?

Tamara Valenčič: Fleksibilnost dela – velik izziv vodenja marketinških ekip Delo od doma ni enako delu od koderkoli. Vodenje razpršenih ekip marketingarjev je še posebej zahtevno. Kaj se zgodi s kreativnostjo ob hibridnem delu? Nove generacije marketingarjev imajo nova pričakovanja. Uf,...
Več informacij

Pridružite se nam 31. maja in 01. junija 2022

Prijava

Zgradimo zaupanje kot glavno gonilo vrednosti v današnjem burnem svetu..

“Klaus-Dieter Koch, ustanovitelj, BrandTrust”

Lokacija

Grand Hotel Bernardin Obala 2 6320 Portorož

Kontakt

jasna.spende@finance.si, +386 1 30 91 470, +386 (0)40 455 470

Sledite nam

Na socialnih omrežjih

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Sandra Zidar, vodja projektov

T: +386 (0)41 904 206
E: sandra.zidar@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2021, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event