Timotej Gračner (Blackfire): Kako smo z digitalnim marketingom zgradili mednarodno prodajno mrežo? V podjetju, ki proizvaja sredstva za privabljanje divjih...
#Predavanje
podjetnik, Blackfire
Vila Podvin, Linhart Hotel & Restavracija
Vila Podvin, Linhart Hotel & Restavracija
Vsebina
- Timotej Gračner (Blackfire): Kako smo z digitalnim marketingom zgradili mednarodno prodajno mrežo?
V podjetju, ki proizvaja sredstva za privabljanje divjih prašičev, uporabljajo inovativne prijeme digitalnega marketinga za pridobivanje novih partnerjev na mednarodnih trgih, za pospeševanje prodaje. Z napredno uporabo spletnih orodij brez ekskluzivnih distributerjev in prodajnikov na terenu bliskovito gradijo lastno prodajno mrežo. Spoznali bomo, kako lahko marketing učinkovito izpelje vstop na drobnoprodajni trg brez distributerjev, kako obdržati nizke fiksne stroške ob hitri širitvi na tuje trge. Uporabno za vse, ki želite z aktivnostmi digitalnega marketinga priti do novih prodajnih partnerjev, in tiste, ki bi želeli več izdelkov prodati prek lastnih prodajnih kanalov.
- Marcela Klofutar in Uroš Štefelin (Vila Podvin): Ponudimo več kot izdelek oziroma kako ustvarimo za gosta gledališče, in ne zgolj jedi
Zgodba Podvina je zgodba razmišljanja, kako ponuditi gostom več kot zgolj jedi. Ne razmišljajo o jedeh, ampak o gledališču. Ampak kako to gledališče zgraditi, kaj in koga vse lahko vanj vključimo …? Iz njihove zgodbe se lahko naučimo o bogastvu, ki ga prinaša povezovanje. Povezovanje z lokalnimi dobavitelji prinese nove izdelke, nove zgodbe, novo vrednost za gosta. Povezovanje s konkurenti in povsem drugimi dejavnostmi (na primer umetnost) pripelje do novih nišnih rešitev in nam omogoči, da ponudimo gostom nekaj, česar ne morejo dobiti nikjer drugje. Ni treba iskati vedno nečesa povsem novega, poglej, kaj že imaš, in poskušaj to nadgraditi, s tem pa boš povečeval vrednost za svoje goste, porabnike, stranke. Izjemno inspirativen prispevek za vse, ki bi želeli za svoje porabnike in stranke kreirati več kot le izdelek.
Sponzorji
Ostala zanimiva predavanja
Več predavanj
tor 31. Maj, 2022 09:00
Nicholas Pringle (R/GA London): Od sprehajanja do skrolanja. Nick nam bo razložil metaverzum, veriženje podatkovnih blokov in druge elemente spleta 3.0 ter pokazal, kakšen potencial za blagovne znamke predstavlja novi virtualni svet. Kako oblikovati smiselne strategije, ki presegajo trženje in...
tor 31. Maj, 2022 11:00
Vesna Hajnšek (Swarowski): Kako danes razumeti globalnega porabnika? Potrošniške navade, slog kupovanja, trendi se stalno spreminjajo. Že v Sloveniji, v domačem okolju, je temu težko slediti. Težko se je odločati, kaj so trajne spremembe, katere spremembe so pomembne za mojo...
tor 31. Maj, 2022 13:30
Tamara Valenčič: Fleksibilnost dela – velik izziv vodenja marketinških ekip Delo od doma ni enako delu od koderkoli. Vodenje razpršenih ekip marketingarjev je še posebej zahtevno. Kaj se zgodi s kreativnostjo ob hibridnem delu? Nove generacije marketingarjev imajo nova pričakovanja. Uf,...
Pridružite se nam 31. maja in 01. junija 2022
Zgradimo zaupanje kot glavno gonilo vrednosti v današnjem burnem svetu..
“Klaus-Dieter Koch, ustanovitelj, BrandTrust”

Lokacija
Grand Hotel Bernardin Obala 2 6320 Portorož

Kontakt
jasna.spende@finance.si, +386 1 30 91 470, +386 (0)40 455 470

Sledite nam
Na socialnih omrežjih