Matej Golob (CorpoHub): Kako naj uporabim spletna orodja za povečanje agilnosti marketinških oddelkov ali za povečanje svoje individualne konkurenčnosti?
V prispevku bomo spoznali nekaj praktičnih primerov in nasvetov, kako povečati hitrost, komunikacijo v marketinškem oddelku in pri delu pri marketinških projektih – predvsem z uporabo spletnih orodij oziroma platform. Kako izboljšati odzivnost na marketinška vprašanja, kako izpeljati remote brainstorming (viharjenje možganov na daljavo), kako razvijati nove izdelke … v spletnih okoljih. Prihodnje delo bo verjetno kombinacija običajnega dela in dela prek spleta. Dobili boste nekaj preprostih nasvetov in orodij, ki bodo pomagala do večje agilnosti v »novem normalnem«. Koristno za vse, ki ne želite imeti občutka, da vas je povozil čas oziroma da zaostajate v prilagodljivosti za svojimi sodelavci, zunanjimi partnerji, konkurenco …
David Žalec (Sadje v Pisarni): Agilnost v ciljnem segmentu, ponudbi in vse operacijah – garancija za uspeh v krizi
V prispevku bomo videli, kako lahko v nekaj dneh zamenjamo iz B2B v B2C – od dostave v pisarne v dostavo na dom. Ampak to še ni vse. Kako jim je uspelo prodajo končnim strankam zadržati tudi, ko ni bilo karantene, kako še povečujejo in dodajajo nove končne stranke, kako sedaj dobivajo in rastejo tudi na B2B… Lep primer uspešnega hitrega prilagajanja segmentov, ponudbe in uspenešnega e-commerca (tudi ko marsikomu povpraševanje po prvem navdušenju upada).
David Rozman (DIH Technologies Co.): Kako prek digitalnih kanalov identificirati nove potencialne stranke in jih spremeniti v prodajne priložnosti? – Praktične izkušnje
V prispevku bomo videli, kako z digitalnimi orodji kreiramo nove poslovne priložnosti v B2B svetu. V pomladnih mesecih so bili webinarji »hit«. Ampak marsikdo se je »opekel«. Kako jih pravilno zasnovati, kako učinkovito priti do pravega občinstva, kako med temi identificirati potencialne stranke, jih razviti v prodajne priložnosti in pretopiti v prodajo? Odgovore bomo videli skozi izkušnje v industriji robotskih pripomočkov za rehabilitacijo. Digitalna orodja bodo z nami v vseh industrijah v prihodnje v še močnejši meri. Kako bomo najboljši pri njihovi uporabi? Zanimivo za vse, ki si postavljate enak izziv.
Rebeka Lah Notar (Elan): Doživetje blagovne znamke – do danes z osebnim stikom, kako naprej?
Elan je vsako jesen pripravil letno mednarodno prodajno konferenco, na kateri se je lahko predstavil in navdušil svoje prodajne partnerje, trgovce, ambasadorje znamke in uporabnike s celega sveta. Celosten prenos strateških poudarkov in energije blagovne znamke je bil odločilen za navdušenje, motiviranost in pripadnost znamki. Na dogodku smo jih opolnomočili z glavnimi sporočili blagovne znamke in novih inovativnih izdelkov. Letos tega seveda ni bilo mogoče izvesti v taki obliki. Kako v spremenjenih razmerah vseeno seznaniti in navdušiti za novo kolekcijo? Od tega je namreč zelo odvisna prihodnja prodajna sezona. Slišali bomo praktične izkušnje, kako se pripraviti, kaj narediti in česa ne narediti za uspešen spletni promocijski dogodek za svojo prodajno mrežo.