Skip to content
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2021
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
Menu
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2021
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021

Podrobnosti programa

Razmisleki, ki jih mora danes /junija/ narediti vsak marketingar

Mitja Pirc (Deloitte): Težki izzivi in velike priložnosti v času COVID-19 V krizi, povzročeni s COVID-19, so pred nami številni...

Mitja Pirc

direktor poslovnega svetovanja, Deloitte

Rok Hrastnik

član uprave, izvršni direktor za marketing v skupini Sensilab

Matjaž Robinšak

direktor raziskav in partner, Valicon

Zenel Batagelj

partner, Valicon, d.o.o.
Vsebina
  • Mitja Pirc (Deloitte): Težki izzivi in velike priložnosti v času COVID-19

V krizi, povzročeni s COVID-19, so pred nami številni izzivi in tudi velike priložnosti. Marketing kot funkcija in marketing kot poslovna filozofija se soočata z mnogimi vprašanji. Recimo marketinški budget bomo dali »na pol« – kaj zmanjšati, kaj ohraniti? Postavili smo spletno prodajo – kaj naj bodo naslednji koraki? Pritisk na cene, zahteve po čim več promocijah? Spremenjeno vedenje porabnikov in nove priložnosti v ponudbi in prodajnih kanalih? Smo lahko še bolj pogumni in ambiciozni v naših načrtih? V prispevku bomo spoznali, na kaj vse naj marketingar pomisli in skuša odgovoriti, ko se bo ubadal s proračunom, pritiski na cene, izzivi, kako razvijati digitalne aktivnosti, kako izkoristi nove priložnosti in kako naj načrtuje do konca leta 2020 in v letu 2021. Dobili bomo opomnik, kako se čim bolje pripraviti na vse te ključne izzive pred jesenjo 2020.

  • Zenel Batagelj in Matjaž Robinšak (Valicon): »Korona« ti da krila

Napotki za retail, FMCG, finančno in telco industrijo. V prispevku bomo videli, kako se je razmišljanje porabnikov v zadnjih tednih spremenilo in kako morajo te spremembe upoštevati marketingarji. Seznanili se bomo z nekaterimi posledicami, ki jih spremenjeno razmišljanje porabnikov prinaša za upravljavce blagovnih znamk v prodaji na drobno, FMCG, finančni in telekomunikacijski industriji. Uporabno za vse marketingarje in obvezno za tiste, ki delujete v omenjenih štirih industrijah.

  • Rok Hrastnik (Sensilab): Kako smo se rešili, ko nam je začel umirati glavni motor rasti – lekcije tudi za današnji čas

Nihče še ni doživel situacije, v kateri smo se znašli v zadnjih tednih. Kdorkoli težko govori, kaj narediti v takšnih razmerah. Lahko pa poiščemo vzporednice s preteklostjo, ko smo leta 2018 na krilih vzpona Facebooka kot prodajnega kanala na Sensilabu prodajo povečali za 143 odstotkov, število zaposlenih za 64 odstotkov, leto pa končali z aktivno internetno prodajo na 22 trgih EU. Le leto za tem se je Facebook začel sesuvati, mi pa smo sočasno ekipo povečali še za 23 odstotkov. Preživetje in nadaljnja rast sta zahtevala vnovično transformacijo podjetja. Kako smo se lotili izziva, kaj vse smo prevetrili in kako smo spet še x-tič znova izumili svoje podjetje?

18 junija, 2020

09:00

/

10:10

Orehov gaj

Celoten program

Sponzorji

Ostala zanimiva predavanja

Več predavanj

tor 31. Maj, 2022 08:30

Registracija

Več informacij

tor 31. Maj, 2022 09:00

Kako lahko in mora marketing izkoristiti metaverse, dimenzijo X?

Nicholas Pringle (R/GA London): Od sprehajanja do skrolanja. Nick nam bo razložil metaverzum, veriženje podatkovnih blokov in druge elemente spleta 3.0 ter pokazal, kakšen potencial za blagovne znamke predstavlja novi virtualni svet. Kako oblikovati smiselne strategije, ki presegajo trženje in...
Več informacij

tor 31. Maj, 2022 10:30

Fresh odmor s Petrolom

Več informacij

tor 31. Maj, 2022 11:00

Potrošniki se stalno spreminjajo – kako prepoznati “novo” vedenje svojih potrošnikov?

Vesna Hajnšek (Swarowski): Kako danes razumeti globalnega porabnika? Potrošniške navade, slog kupovanja, trendi se stalno spreminjajo. Že v Sloveniji, v domačem okolju, je temu težko slediti. Težko se je odločati, kaj so trajne spremembe, katere spremembe so pomembne za mojo...
Več informacij

tor 31. Maj, 2022 12:15

Kosilo

Več informacij

tor 31. Maj, 2022 13:30

Kako do fleksibilnih, hibridnih marketinških ekip?

Tamara Valenčič: Fleksibilnost dela – velik izziv vodenja marketinških ekip Delo od doma ni enako delu od koderkoli. Vodenje razpršenih ekip marketingarjev je še posebej zahtevno. Kaj se zgodi s kreativnostjo ob hibridnem delu? Nove generacije marketingarjev imajo nova pričakovanja. Uf,...
Več informacij

Pridružite se nam 31. maja in 01. junija 2022

Prijava

Zgradimo zaupanje kot glavno gonilo vrednosti v današnjem burnem svetu..

“Klaus-Dieter Koch, ustanovitelj, BrandTrust”

Lokacija

Grand Hotel Bernardin Obala 2 6320 Portorož

Kontakt

jasna.spende@finance.si, +386 1 30 91 470, +386 (0)40 455 470

Sledite nam

Na socialnih omrežjih

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Sandra Zidar, vodja projektov

T: +386 (0)41 904 206
E: sandra.zidar@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2021, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event