Niko Slavnič (HTEC Group): Kaj ima marketing z rastjo podjetja z 200 na tisoč zaposlenih v času »lockdowna« V prispevku...
#Predavanje
solastnik in direktor, Workshares
direktor startupa Bevo
direktor marketinga, HTEC Group
Vsebina
- Niko Slavnič (HTEC Group): Kaj ima marketing z rastjo podjetja z 200 na tisoč zaposlenih v času »lockdowna«
V prispevku bomo videli pet vzvodov rasti, s katerimi je marketing neposredno povezan, oziroma pet priložnosti, kjer lahko marketingarji izjemno pripomoremo k rasti podjetja ali znamke. Obdobje, v katerem živimo, je za marsikatero podjetje priložnost za izjemno rast. Takšnih »izjemnih rasti« v slovenskem okolju ne vidimo veliko. Če želite rasti, je ta prispevek temelj, da bo vaš marketing postal gonilo podjetja. Niko Slavnič bo priložnosti predstavil z opisom lastnih izkušenj s poudarkom na aktualni rasti globalnega B2B-podjetja, kjer je odgovoren za to področje. Koristno za vse, ki želijo izkoristiti priložnosti za rast.
- Boris Kapitanovič (Workshares Ltd): Marketing through innovation – Kaj imajo skupnega Jane Austen, Elton John in britanska mornarica
Možnosti za inovativnost niso omejene zgolj na izdelke in storitve. Marketing ima veliko različnih možnosti za vplivanje na uspešnost poslovanja podjetja. V prispevku bomo videli, kako z operativno inovativnostjo izboljšati konkurenčno prednost znamke, kako je banka osvojila vodilno mesto v zasebnem bančništvu in kako osvojiti naročnika v panogi, kjer so marže izjemno nizke. Koristno za vse marketingarje, ki želijo razširiti področje svojega delovanja in vpliva v podjetju.
- Tilen Travnik (Bevo): Kako od 100 zrezkov na teden priti do prodaje tone mesa na teden v ZDA
Spoznali bomo ozadje, kako je startup iz Kamnika začel uspešno prodajati rastlinske zrezke s teksturo mesa na ameriškem trgu. Njihova zgodba nam pomaga odgovoriti na različna marketinška vprašanja. Kako prepoznati prihodnje navade in jih izkoristiti za razvoj novih izdelkov. Kako si utirati pot na množičnem trgu? Kako uspešno najti pravi izdelek za potencialne kupce? Zanimivo za vse, ki razmišljate o predstavitvi svojih izdelkov na množičnem mednarodnem trgu.
Sponzorji
Ostala zanimiva predavanja
Več predavanj
tor 31. Maj, 2022 09:00
Nicholas Pringle (R/GA London): Od sprehajanja do skrolanja. Nick nam bo razložil metaverzum, veriženje podatkovnih blokov in druge elemente spleta 3.0 ter pokazal, kakšen potencial za blagovne znamke predstavlja novi virtualni svet. Kako oblikovati smiselne strategije, ki presegajo trženje in...
tor 31. Maj, 2022 11:00
Vesna Hajnšek (Swarowski): Kako danes razumeti globalnega porabnika? Potrošniške navade, slog kupovanja, trendi se stalno spreminjajo. Že v Sloveniji, v domačem okolju, je temu težko slediti. Težko se je odločati, kaj so trajne spremembe, katere spremembe so pomembne za mojo...
tor 31. Maj, 2022 13:30
Tamara Valenčič: Fleksibilnost dela – velik izziv vodenja marketinških ekip Delo od doma ni enako delu od koderkoli. Vodenje razpršenih ekip marketingarjev je še posebej zahtevno. Kaj se zgodi s kreativnostjo ob hibridnem delu? Nove generacije marketingarjev imajo nova pričakovanja. Uf,...
Pridružite se nam 31. maja in 01. junija 2022
Zgradimo zaupanje kot glavno gonilo vrednosti v današnjem burnem svetu..
“Klaus-Dieter Koch, ustanovitelj, BrandTrust”

Lokacija
Grand Hotel Bernardin Obala 2 6320 Portorož

Kontakt
jasna.spende@finance.si, +386 1 30 91 470, +386 (0)40 455 470

Sledite nam
Na socialnih omrežjih