Skip to content
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2021
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
Menu
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2021
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021

Podrobnosti programa

Renesansa, ki pretresa marketinške budžete in marketinško učinkovitost

#Predavanje

Jaroslaw Podsiadlo (Kearney): Kako maksimizirati donosnost marketinške naložbe v turbulentnih časih Ker so razmere v gospodarstvu še vedno zaostrene, ostaja...

Lovro Peterlin

izvršni direktor A1 Slovenija

Matjaž Grm

izvršni direktor prodaje in trženja, skupina Adria Mobil

Jaroslaw Podsiadlo

podpredsednik, Kearney
Vsebina
  • Jaroslaw Podsiadlo (Kearney): Kako maksimizirati donosnost marketinške naložbe v turbulentnih časih

Ker so razmere v gospodarstvu še vedno zaostrene, ostaja povišanje donosnosti marketinških naložb za večino podjetij še vedno prioriteta, kar vodi do dodatnega pritiska na direktorje marketinga. V podjetju Kearney so razvili obsežen okvir E2E, ki vsebuje nabor strategij in več kot 200 vzvodov za povečanje donosnosti naložbe iz marketinških proračunov. V predstavitvi bomo videli okvir, kako optimizirati tržne naložbe v treh glavnih razsežnostih: uspešnost (z določitvijo proračuna in optimizacijo razporeditve po državah, blagovnih znamkah, kanalih, pobudah), učinkovitost (z optimizacijo različnih praks načrtovanja porabe in nakupa), operativni model (s pregledom organizacijske strukture marketinga, ekosistema notranjih in zunanjih partnerjev, avtomatizacije trženja …). Koristno za vse tržnike, ki želijo dobiti nove ideje, kako optimizirati in obraniti ali ohraniti ali obdržati svoje proračune …

  • Pogovor z menedžerjema: Kako do marketinškega načrtovanja oziroma ali naj na načrtovanje kar pozabimo

V pogovoru bosta svoje znanje in izkušnje planiranja marketinških in poslovnih aktivnosti predstavila izkušena managerja Matjaž Grm (Adria Mobil) in Lovro Peterlin (A1)

 

 

5 oktobra, 2021

10:30

/

11:30

Dvorana Europa, Grand hotel Bernardin

Celoten program

Sponzorji

Ostala zanimiva predavanja

Več predavanj

tor 31. Maj, 2022 08:30

Registracija

Več informacij

tor 31. Maj, 2022 09:00

Kako lahko in mora marketing izkoristiti metaverse, dimenzijo X?

Nicholas Pringle (R/GA London): Od sprehajanja do skrolanja. Nick nam bo razložil metaverzum, veriženje podatkovnih blokov in druge elemente spleta 3.0 ter pokazal, kakšen potencial za blagovne znamke predstavlja novi virtualni svet. Kako oblikovati smiselne strategije, ki presegajo trženje in...
Več informacij

tor 31. Maj, 2022 10:30

Fresh odmor s Petrolom

Več informacij

tor 31. Maj, 2022 11:00

Potrošniki se stalno spreminjajo – kako prepoznati “novo” vedenje svojih potrošnikov?

Vesna Hajnšek (Swarowski): Kako danes razumeti globalnega porabnika? Potrošniške navade, slog kupovanja, trendi se stalno spreminjajo. Že v Sloveniji, v domačem okolju, je temu težko slediti. Težko se je odločati, kaj so trajne spremembe, katere spremembe so pomembne za mojo...
Več informacij

tor 31. Maj, 2022 12:15

Kosilo

Več informacij

tor 31. Maj, 2022 13:30

Kako do fleksibilnih, hibridnih marketinških ekip?

Tamara Valenčič: Fleksibilnost dela – velik izziv vodenja marketinških ekip Delo od doma ni enako delu od koderkoli. Vodenje razpršenih ekip marketingarjev je še posebej zahtevno. Kaj se zgodi s kreativnostjo ob hibridnem delu? Nove generacije marketingarjev imajo nova pričakovanja. Uf,...
Več informacij

Pridružite se nam 31. maja in 01. junija 2022

Prijava

Zgradimo zaupanje kot glavno gonilo vrednosti v današnjem burnem svetu..

“Klaus-Dieter Koch, ustanovitelj, BrandTrust”

Lokacija

Grand Hotel Bernardin Obala 2 6320 Portorož

Kontakt

jasna.spende@finance.si, +386 1 30 91 470, +386 (0)40 455 470

Sledite nam

Na socialnih omrežjih

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Sandra Zidar, vodja projektov

T: +386 (0)41 904 206
E: sandra.zidar@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2021, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event