Jaroslaw Podsiadlo (Kearney): Kako maksimizirati donosnost marketinške naložbe v turbulentnih časih Ker so razmere v gospodarstvu še vedno zaostrene, ostaja...
#Predavanje
izvršni direktor A1 Slovenija
izvršni direktor prodaje in trženja, skupina Adria Mobil
podpredsednik, Kearney
Vsebina
- Jaroslaw Podsiadlo (Kearney): Kako maksimizirati donosnost marketinške naložbe v turbulentnih časih
Ker so razmere v gospodarstvu še vedno zaostrene, ostaja povišanje donosnosti marketinških naložb za večino podjetij še vedno prioriteta, kar vodi do dodatnega pritiska na direktorje marketinga. V podjetju Kearney so razvili obsežen okvir E2E, ki vsebuje nabor strategij in več kot 200 vzvodov za povečanje donosnosti naložbe iz marketinških proračunov. V predstavitvi bomo videli okvir, kako optimizirati tržne naložbe v treh glavnih razsežnostih: uspešnost (z določitvijo proračuna in optimizacijo razporeditve po državah, blagovnih znamkah, kanalih, pobudah), učinkovitost (z optimizacijo različnih praks načrtovanja porabe in nakupa), operativni model (s pregledom organizacijske strukture marketinga, ekosistema notranjih in zunanjih partnerjev, avtomatizacije trženja …). Koristno za vse tržnike, ki želijo dobiti nove ideje, kako optimizirati in obraniti ali ohraniti ali obdržati svoje proračune …
-
Pogovor z menedžerjema: Kako do marketinškega načrtovanja oziroma ali naj na načrtovanje kar pozabimo
V pogovoru bosta svoje znanje in izkušnje planiranja marketinških in poslovnih aktivnosti predstavila izkušena managerja Matjaž Grm (Adria Mobil) in Lovro Peterlin (A1)
Sponzorji
Ostala zanimiva predavanja
Več predavanj
tor 31. Maj, 2022 09:00
Nicholas Pringle (R/GA London): Od sprehajanja do skrolanja. Nick nam bo razložil metaverzum, veriženje podatkovnih blokov in druge elemente spleta 3.0 ter pokazal, kakšen potencial za blagovne znamke predstavlja novi virtualni svet. Kako oblikovati smiselne strategije, ki presegajo trženje in...
tor 31. Maj, 2022 11:00
Vesna Hajnšek (Swarowski): Kako danes razumeti globalnega porabnika? Potrošniške navade, slog kupovanja, trendi se stalno spreminjajo. Že v Sloveniji, v domačem okolju, je temu težko slediti. Težko se je odločati, kaj so trajne spremembe, katere spremembe so pomembne za mojo...
tor 31. Maj, 2022 13:30
Tamara Valenčič: Fleksibilnost dela – velik izziv vodenja marketinških ekip Delo od doma ni enako delu od koderkoli. Vodenje razpršenih ekip marketingarjev je še posebej zahtevno. Kaj se zgodi s kreativnostjo ob hibridnem delu? Nove generacije marketingarjev imajo nova pričakovanja. Uf,...
Pridružite se nam 31. maja in 01. junija 2022
Zgradimo zaupanje kot glavno gonilo vrednosti v današnjem burnem svetu..
“Klaus-Dieter Koch, ustanovitelj, BrandTrust”

Lokacija
Grand Hotel Bernardin Obala 2 6320 Portorož

Kontakt
jasna.spende@finance.si, +386 1 30 91 470, +386 (0)40 455 470

Sledite nam
Na socialnih omrežjih