Tamara Pavasović Trošt (Ekonomska fakulteta v Ljubljani): Kako se vedemo potrošniki v sedanjih, zelo spreminjajočih se razmerah? Trenutne razmere v...
#Predavanje
soustanovitelj startupa studia Clover Labs in startupa Woice
sociologinja, Ekonomska fakulteta, Univerza v Ljubljani
ustanovitelj, Diggintravel
Vsebina
- Tamara Pavasović Trošt (Ekonomska fakulteta v Ljubljani): Kako se vedemo potrošniki v sedanjih, zelo spreminjajočih se razmerah?
Trenutne razmere v okolju so zelo dinamične. Nakupno vedenje ljudi se spreminja. Ampak pogosto se znajdemo pred vprašanjem, katere spremembe so zgolj kratkoročne in katere bodo imele trajnejši učinek. Ko planiramo marketinške aktivnosti, bi seveda radi čim bolje vedeli, kako se bodo vedli v prihodnje naši kupci. V prispevku bomo videli, kako lahko na osnovi pridobljenega znanja, razmišljamo o prihodnjem nakupnem vedenju. Koristno za vse, ki razmišljate, kakšni bodo vaši potrošniki, katere od sprememb bodo ostale in katere bodo zamrle oziroma se bodo kupci vrnili k preteklim vzorcem vedenja.
- Iztok Franko (Diggintravel): Analitika je spremenila košarko, kaj se od Dončića, Marka Cubana in preostalih lahko naučijo marketingarji
V prispevku bomo videli, kako se je analitika v svetu košarke spremenila v svet, ki ga marsikdo dojema kot nekaj, kjer je zelo pomembna kreativnost. Pred leti je bila analitika v košarki prednost, danes je »must«. Enako se (je) bo zgodilo v poslovnem svetu. Iztok Franko s svojo analizo košarke v NBA odkriva vedno nove metode analitičnega razumevanja nečesa, kar je veljalo za kreativno. Kako se lotiti analitike kreativnosti? Kdo bo zmagal – občutek ali analitika? Kaj se od najboljših NBA-klubov lahko naučijo marketingarji. Imamo neomejeno količino podatkov v realnem času – kako lahko sami začnemo uporabljati bolj analitičen pristop pri svojem marketinškem odločanju, ravnanju? Nekaj odgovorov bo ponudil ta prispevek. Koristno za vse, ki želijo bolje uporabljati povsem nove vire podatkov in nov pogled na njihovo analizo.
- Simon Sovič (Clover Labs): Kako v današnjih časih hitro in učinkovito do novega ali spremenjenega digitalnega produkta?
V prispevku bomo videli nekaj primerov, kako hitro prilagoditi svoj »produkt« spremenjenim navadam uporabnikov, kako preveriti svojo idejo in doseči, da je končni »produkt« takšen, da ga trg sprejme. Produkt navajamo v navednicah, ker gre v teh primerih za digitalne produkte in rešitve, ne za klasične fizične izdelke. Koristno za vse, ki se želite s svojimi digitalnimi rešitvami, produkti, hitreje prilagajati spremenjenim navadam uporabnikov.
Sponzorji
Ostala zanimiva predavanja
Več predavanj
tor 31. Maj, 2022 09:00
Nicholas Pringle (R/GA London): Od sprehajanja do skrolanja. Nick nam bo razložil metaverzum, veriženje podatkovnih blokov in druge elemente spleta 3.0 ter pokazal, kakšen potencial za blagovne znamke predstavlja novi virtualni svet. Kako oblikovati smiselne strategije, ki presegajo trženje in...
tor 31. Maj, 2022 11:00
Vesna Hajnšek (Swarowski): Kako danes razumeti globalnega porabnika? Potrošniške navade, slog kupovanja, trendi se stalno spreminjajo. Že v Sloveniji, v domačem okolju, je temu težko slediti. Težko se je odločati, kaj so trajne spremembe, katere spremembe so pomembne za mojo...
tor 31. Maj, 2022 13:30
Tamara Valenčič: Fleksibilnost dela – velik izziv vodenja marketinških ekip Delo od doma ni enako delu od koderkoli. Vodenje razpršenih ekip marketingarjev je še posebej zahtevno. Kaj se zgodi s kreativnostjo ob hibridnem delu? Nove generacije marketingarjev imajo nova pričakovanja. Uf,...
Pridružite se nam 31. maja in 01. junija 2022
Zgradimo zaupanje kot glavno gonilo vrednosti v današnjem burnem svetu..
“Klaus-Dieter Koch, ustanovitelj, BrandTrust”

Lokacija
Grand Hotel Bernardin Obala 2 6320 Portorož

Kontakt
jasna.spende@finance.si, +386 1 30 91 470, +386 (0)40 455 470

Sledite nam
Na socialnih omrežjih