Skip to content
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2021
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
Menu
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2021
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021

Podrobnosti programa

Renesansa v komunikacijskih kanalih in tehnikah

#Predavanje

Gareth Lewis (LivePerson): Pogovorni marketing je tukaj! Domen Rozman (Dunking Devils): Think Different! Kaj imajo skupnega TikTok, Apple, SpaceX in...

Aljaž Peklaj

Partner, beglobal agency in AM Agencija

Domen Rozman

CEO, Dunking Devils Studios

Manca Šalehar

vodja marketinga, Wolt Slovenija

Gareth Lewis

CTO in podpredsednik za visoko strokovne rešitve, Liveperson
Vsebina
  • Gareth Lewis (LivePerson): Pogovorni marketing je tukaj!
  • Domen Rozman (Dunking Devils): Think Different! Kaj imajo skupnega TikTok, Apple, SpaceX in Tesla?

Ne bomo govorili, kaj je TikTok, ampak katere blagovne znamke ga morajo uporabljati danes, katere lahko tudi počakajo in kaj naj naredijo B2B-znamke. Pogledali bomo, kakšne KPI lahko blagovna znamka pričakuje v prvih treh mesecih po vstopu na platformo. Pogledali bomo tudi v prihodnost TikToka pri nas, kaj lahko pričakujemo in kdaj. Koristno za vse, ki ne želijo zaostajati za svojimi strankami.

  • Manca Šalehar (Wolt): Razbijamo mite – TikTok kot prodajni in komunikacijski kanal za vse generacije – kako ga izkoristiti

Pri Woltu so izkoristili spremenjeno vedenje uporabnikov in postali vodilni v dostavi več kot zgolj hrane na dom. Poleg povečanja prepoznavnosti so Tiktok izkoristili za pridobivanje novih uporabnikov in povečanje prodaje. V prispevku bomo spoznali praktične nasvete, kateri tip vsebin pritegne v prvih sekundah, ali lahko prilagajmo vsebine iz drugih kanalov za Tiktok ali ne, kako so vključili vplivneže in kako lahko pozicioniranje na Tiktoku pomaga pri kadrovanju. Manca bo opozorila na glavne poslovne učinke, ki jih je Tiktok prinesel Woltu in predstavila odločilne taktike, ki so jih pri Woltu uporabili za povečanje prepoznavnosti. Koristno za vse, ki želite biti drugačni od svoje konkurence – tudi z uporabo drugačnih platform.

  • Aljaž Peklaj (AM Agencija): Celovito izkoristimo kanale in tehnike za večjo aktivacijo potrošnikov – praktični primeri

Bolj kot kadarkoli je potrebno v sedanjih razmerah razmišljati o vseh možnih pristopih do potrošnikov, načinih njihove aktivacije, online in offline kanalih… Kakšno »mahaniko« uporabiti, da dosežemo željeni odziv potrošnikov? Digitalni kanali, nano influencerji prinašajo vedno nove priložnosti. Kaj vse imeti v mislih, da pridemo učinkovito do želene aktivacije potrošnikov, bomo videli tudi na primerih Domačica in Barcaffe Petrol Kava na poti. Koristno za vse, ki razmišljate, kako vplivati na večjo involviranost in aktivacijo potrošnikov.

4 oktobra, 2021

13:15

/

14:40

Dvorana Europa, Grand hotel Bernardin

Celoten program

Sponzorji

Ostala zanimiva predavanja

Več predavanj

tor 31. Maj, 2022 08:30

Registracija

Več informacij

tor 31. Maj, 2022 09:00

Kako lahko in mora marketing izkoristiti metaverse, dimenzijo X?

Nicholas Pringle (R/GA London): Od sprehajanja do skrolanja. Nick nam bo razložil metaverzum, veriženje podatkovnih blokov in druge elemente spleta 3.0 ter pokazal, kakšen potencial za blagovne znamke predstavlja novi virtualni svet. Kako oblikovati smiselne strategije, ki presegajo trženje in...
Več informacij

tor 31. Maj, 2022 10:30

Fresh odmor s Petrolom

Več informacij

tor 31. Maj, 2022 11:00

Potrošniki se stalno spreminjajo – kako prepoznati “novo” vedenje svojih potrošnikov?

Vesna Hajnšek (Swarowski): Kako danes razumeti globalnega porabnika? Potrošniške navade, slog kupovanja, trendi se stalno spreminjajo. Že v Sloveniji, v domačem okolju, je temu težko slediti. Težko se je odločati, kaj so trajne spremembe, katere spremembe so pomembne za mojo...
Več informacij

tor 31. Maj, 2022 12:15

Kosilo

Več informacij

tor 31. Maj, 2022 13:30

Kako do fleksibilnih, hibridnih marketinških ekip?

Tamara Valenčič: Fleksibilnost dela – velik izziv vodenja marketinških ekip Delo od doma ni enako delu od koderkoli. Vodenje razpršenih ekip marketingarjev je še posebej zahtevno. Kaj se zgodi s kreativnostjo ob hibridnem delu? Nove generacije marketingarjev imajo nova pričakovanja. Uf,...
Več informacij

Pridružite se nam 31. maja in 01. junija 2022

Prijava

Zgradimo zaupanje kot glavno gonilo vrednosti v današnjem burnem svetu..

“Klaus-Dieter Koch, ustanovitelj, BrandTrust”

Lokacija

Grand Hotel Bernardin Obala 2 6320 Portorož

Kontakt

jasna.spende@finance.si, +386 1 30 91 470, +386 (0)40 455 470

Sledite nam

Na socialnih omrežjih

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Sandra Zidar, vodja projektov

T: +386 (0)41 904 206
E: sandra.zidar@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2021, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event