11:00 – 11:35 Črt Podlogar (Red Orbit): Naredite korak naprej od kratkoročne optimizacije – digital naj bo usmerjen k dolgoročnim...
#Predavanje
profesor za področje informatike, Fakulteta za upravo Univerze v Ljubljani
vodja projektov in digitalni strateg, Red Orbit
član uprave, izvršni direktor za marketing v skupini Sensilab
Vsebina
11:00 – 11:35
Črt Podlogar (Red Orbit): Naredite korak naprej od kratkoročne optimizacije – digital naj bo usmerjen k dolgoročnim poslovnim ciljem
Za digital je vedno veljalo, da je njegova največja prednost možnost merjenja, ki ni primerljiva z nobeno drugo obliko komunikacije. Fokus večine podjetij, ki včasih meji na obsedenost, je zato pričakovano ravno merjenje rezultatov in optimizacija. V prispevku bomo od velikega zagovornika merjenja in optimiziranja slišali, da pretirana obsedenost z merjenjem ne bo prinesla optimalnih rezultatov. Podjetja, osredotočena na kratkoročne rezultate in konverzije, pozabljajo na grajenje navad pri kupcih. Ko naša blagovna znamka postane navada v nakupnem procesu porabnika, je naš položaj boljši in varnejši. Kako zgraditi navade? Postavljati je treba zanke in iskati priložnosti, ko lahko kupcem olajšamo nakupne procese in vzpostavimo ponavljajočo se komunikacijo. Ni vse v optimizaciji stroškov – izjemno pomembna je tudi uporaba smiselnih KPI-jev, ki bodo prinesli dolgoročen tržni in poslovni uspeh. To je prihodnji koncept digitalnega okolja. Koristno za vse, ki želite svoje digitalne aktivnosti postaviti korak pred drugimi.
11:35 – 12:10
Rok Hrastnik (Sensilab): Popolna ločitev on/offline in kako v letu dni s 4 na 14 trgov oziroma do 170-odstotne rasti prihodkov
V Sensilabu so se odločili in povsem ločili online in offline v dve poslovni enoti. Postavili so model za e-prodajo, s katerim neposredno iz Slovenije odpirajo trge v EU z minimalnimi naložbami. Trenutno so online v Veliki Britaniji, Irski, Nemčiji, Avstriji, Španiji, Portugalski, Franciji, Česki, Italiji, Hrvaški, Romuniji …. Novi trgi so običajno dobičkonosni v enem do dveh mesecih. Kadri so v Sloveniji in nimajo predhodnih izkušenj. Čas do vstopa na trg je ekstremno kratek. Kako jim to uspeva? Nekaj praktičnih ukrepov, nasvetov in rezultatov bomo videli v prispevku. Koristno za vse, ki razmišljate ali delujete mednarodno in želite še okrepiti e-prodajo.
12:10 – 12:45
Ljupčo Todorovski (Fakulteta za upravo, UL): Kaj narediti, da bomo prišli do boljših napovedi vedenja potrošnikov?
V prispevku bomo videli, da razvoj tehnologije sicer omogoča zelo natančne modele vedenja uporabnikov in strank, a žal to dostikrat ne pomeni, da svoje stranke bolje razumemo ali jim ponujamo boljša priporočila (kajti točnost napovedi in interpretacija nista dovolj za razumevanje vedenja). Kaj moramo marketingarji narediti, da bodo napovedni modeli pomagali, da bomo bolje razumeli stranke in jim ponujali boljša priporočila.
Sponzorji
Ostala zanimiva predavanja
Več predavanj
tor 31. Maj, 2022 09:00
Nicholas Pringle (R/GA London): Od sprehajanja do skrolanja. Nick nam bo razložil metaverzum, veriženje podatkovnih blokov in druge elemente spleta 3.0 ter pokazal, kakšen potencial za blagovne znamke predstavlja novi virtualni svet. Kako oblikovati smiselne strategije, ki presegajo trženje in...
tor 31. Maj, 2022 11:00
Vesna Hajnšek (Swarowski): Kako danes razumeti globalnega porabnika? Potrošniške navade, slog kupovanja, trendi se stalno spreminjajo. Že v Sloveniji, v domačem okolju, je temu težko slediti. Težko se je odločati, kaj so trajne spremembe, katere spremembe so pomembne za mojo...
tor 31. Maj, 2022 13:30
Tamara Valenčič: Fleksibilnost dela – velik izziv vodenja marketinških ekip Delo od doma ni enako delu od koderkoli. Vodenje razpršenih ekip marketingarjev je še posebej zahtevno. Kaj se zgodi s kreativnostjo ob hibridnem delu? Nove generacije marketingarjev imajo nova pričakovanja. Uf,...
Pridružite se nam 31. maja in 01. junija 2022
Zgradimo zaupanje kot glavno gonilo vrednosti v današnjem burnem svetu..
“Klaus-Dieter Koch, ustanovitelj, BrandTrust”

Lokacija
Grand Hotel Bernardin Obala 2 6320 Portorož

Kontakt
jasna.spende@finance.si, +386 1 30 91 470, +386 (0)40 455 470

Sledite nam
Na socialnih omrežjih