Skip to content
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2021
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
Menu
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2021
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021

Podrobnosti programa

Kako blockchain že danes spreminja panoge in marketing

#Predavanje

Ne bomo govorili o kriptovalutah, ampak o tem, kaj prinaša tehnologija, kje so nove priložnosti za posel in kaj mora...

Alexander Vasylchenko

CEO, Sofitto NV

Mitja Pirc

Indigo Consulting, Datafund

Claudio Parrinello

generalni direktor, UNICO
Vsebina

Ne bomo govorili o kriptovalutah, ampak o tem, kaj prinaša tehnologija, kje so nove priložnosti za posel in kaj mora marketingaš o tem vedeti danes. Prikazali bomo primere, kjer blockchain že danes spreminja industrije in vpliva na delo marketingašev. Koristno za vse, ki želijo slediti razvoju tehnologije in zakonov poslovnega uspeha.

Mitja Pirc (Datafund, Indigo Consulting): Dolgotrajni učinki blockchaina na marketing

V Sloveniji bodo prvič predstavljeni praktični primeri uporabe tehnologije blockchain, ki dejansko že živijo, so uresničeni in niso zgolj ideje na papirju.

Alexander Vasylchenko (Sofitto): Ustvarite svoj lastni plačilni sistem*

Osebna zgodba, kako v nekaj sekundah prenesti denar drugi osebi. Ta oseba lahko denar dvigne brez vključenosti banke. Kako bodo lahko običajni ljudje izvajali denarne transakcije brez finančnih ustanov? To je resna grožnja za mnoge finančne ustanove. Kako lahko danes 35 ljudi skrbi za transakcije, ki dosegajo BDP majhne države, v primerjavi s številom zaposlenih v manjši banki? Kaj so tudi druge posledice, ki jih tehnologija blockchain prinaša različnim industrijam? Nekaj odgovorov bo predstavljenih v tej predstavitvi.

Claudio Parrinello (Unico): Monetiziranje digitalnega pomanjkanja*

V današnjem času je eden izmed vzpenjajočih se trendov tudi zbirateljstvo. A fizične zbirke imajo za novo generacijo porabnikov, ki visoko cenijo digitalno vsebino in digitalno uporabniško izkušnjo, številne omejitve. Z uporabo blockchaina lahko premium spletno vsebino preoblikujemo v omejene izdaje, v decentralizirane digitalne zbirateljske predmete, s katerimi se lahko trguje. Na posebnih prireditvah (koncertih, razstavah, tekmah …) lahko dobimo digitalno »dokazilo o obisku«, ki ga je mogoče vtisniti v zbirateljski predmet in mu s tem dodati vrednost. V začetni fazi bomo ročno izbirali vsebino in umetnike, pozneje pa bomo »vsem« (na primer umetnikom, glasbenikom, vodjem projektov …) omogočili ustvarjanje lastne zbirke, dokazovanje pristnost in edinstvenost, deljenje po vsem svetu in pridobivanje provizije ob prodaji.

29 maja, 2018

14:45

/

15:55

Dvorana Europa, Grand hotel Bernardin

Celoten program

Sponzorji

Ostala zanimiva predavanja

Več predavanj

tor 31. Maj, 2022 08:30

Registracija

Več informacij

tor 31. Maj, 2022 09:00

Kako lahko in mora marketing izkoristiti metaverse, dimenzijo X?

Nicholas Pringle (R/GA London): Od sprehajanja do skrolanja. Nick nam bo razložil metaverzum, veriženje podatkovnih blokov in druge elemente spleta 3.0 ter pokazal, kakšen potencial za blagovne znamke predstavlja novi virtualni svet. Kako oblikovati smiselne strategije, ki presegajo trženje in...
Več informacij

tor 31. Maj, 2022 10:30

Fresh odmor s Petrolom

Več informacij

tor 31. Maj, 2022 11:00

Potrošniki se stalno spreminjajo – kako prepoznati “novo” vedenje svojih potrošnikov?

Vesna Hajnšek (Swarowski): Kako danes razumeti globalnega porabnika? Potrošniške navade, slog kupovanja, trendi se stalno spreminjajo. Že v Sloveniji, v domačem okolju, je temu težko slediti. Težko se je odločati, kaj so trajne spremembe, katere spremembe so pomembne za mojo...
Več informacij

tor 31. Maj, 2022 12:15

Kosilo

Več informacij

tor 31. Maj, 2022 13:30

Kako do fleksibilnih, hibridnih marketinških ekip?

Tamara Valenčič: Fleksibilnost dela – velik izziv vodenja marketinških ekip Delo od doma ni enako delu od koderkoli. Vodenje razpršenih ekip marketingarjev je še posebej zahtevno. Kaj se zgodi s kreativnostjo ob hibridnem delu? Nove generacije marketingarjev imajo nova pričakovanja. Uf,...
Več informacij

Pridružite se nam 31. maja in 01. junija 2022

Prijava

Zgradimo zaupanje kot glavno gonilo vrednosti v današnjem burnem svetu..

“Klaus-Dieter Koch, ustanovitelj, BrandTrust”

Lokacija

Grand Hotel Bernardin Obala 2 6320 Portorož

Kontakt

jasna.spende@finance.si, +386 1 30 91 470, +386 (0)40 455 470

Sledite nam

Na socialnih omrežjih

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Sandra Zidar, vodja projektov

T: +386 (0)41 904 206
E: sandra.zidar@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2021, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event