9:00 – 9:45
James Hall (Park): Vidiki in vloga dizajnerskega razmišljanja v različnih industrijah (*Design Thinking Perspectives & Roles (across different industries))*
Po predstavitvi boste bolje razumeli štiri vidike dizajnerskega razmišljanja v različnih panogah. Kakšno vlogo je imelo dizajnersko razmišljanje in kako je pomagalo nekaterim najboljšim globalnim podjetjem v vsakodnevnem poslovanju? Dizajnersko razmišljanje pomaga podjetjem pri izboljšanju razumevanja vedenja kupcev, izboljšanju točke dotika, digitalne komunikacije in celostne porabniške izkušnje z blagovno znamko. Pojasnjeno bo tudi, kako bomo to znanje lahko uporabili v marketingu.
9:45 – 10:15
Matjaž Grm (Adria Mobil): Koncept za povečanje inovativnosti, izboljšanje uporabniške izkušnje in vrednosti blagovne znamke
Spoznali bomo, kako so v Adrii Mobil s pristopi dizajn menedžmenta dosegli izboljšave, ki so blagovni znamki prinesle napredek v percepciji porabnikov, napredek v uporabniški izkušnji in zadovoljstvu kupcev, nove proizvode, inovativno uporabo tehnologije in izboljšanje poslovanja. Izvedeli bomo, kaj je za uspeh dizajn menedžmenta nujno narediti na ravni marketinga in na ravni podjetja. Koristno za vse, ki želijo narediti korak naprej v inovativnosti, razvoju produktov, izboljšanju izkušnje in dobičkonosnosti svojih znamk.
10:15 – 10:45
Ivan Kovačević (Bruketa & Žinić & Grey): Kako blagovne znamke v regiji preoblikujejo izkušnje kupcev – primeri iz različnih panog
Pogledali bomo v zakulisje, kako blagovne znamke iz različnih panog poskušajo izboljšati izkušnjo kupcev, s tem da vpeljujejo nove ugotovitve o »customer journey«, poti svojih kupcev. Videli bomo, kako je banka oblikovala novo vrsto podružnice, specializirano za izobraževanje strank, ki ne sprejemajo v celoti digitalnih rešitev, in kako s tem prihranijo tudi pri stroških. Drug primer nam bo pokazal, kako podjetje v regiji prodaja rabljene avtomobile zgolj na spletu, brez fizičnega stika med kupcem in izdelkom pred nakupom. Kako oblikovati porabniško izkušnjo, ki strankam pomaga sprejeti tako pomembno odločitev zgolj v digitalnem svetu? Videli bomo tudi, kako je zavarovalnica vključila svojo skupnost ob praznovanju 150-letnice … Predstavitev je zanimiva za vse, ki želijo izboljšati izkušnje svojih strank in se razlikovati od konkurenčnih blagovnih znamk.