Marketing z rezultati v akciji

Program #24SMK

Tue 29 May 13:30 – 14:30

Govorci

Gorazd Kos

strokovni sodelavec v marketingu Telekoma Slovenije

Melnisa Begović

direktorica blagovne znamke Dormeo, Studio Moderna d.o.o.

Jan Dobrilovič

soustanovitelj in direktor spletne platforme za čiščenje gospodinjstev Beeping

Nataša Ravnikar

vodja marketinga, Optiweb

#Predavanje

Marketing z rezultati v akciji

13:30 – 13:45
 
Jan Dobrilovič (Beeping): 5 vpogledov v nakupno vedenje Slovencev oz. kako uporabiti nakupno vedenje v svoj prid
 
Dobrilovič bo predstavil praktične ugotovitve o vedenju porabnikov, do katerih so skozi številna testiranja prišli pri Beepingu, spletni platformi za čiščenje v gospodinjstvih. Kateri dan v tednu je najboljši za marketinško akcijo, kako poimenovati gumb za naročilo, kdaj v procesu nakupa pokazati ceno, za kateri element v ponudbi lahko močno dvignemo ceno celotne ponudbe … Zanimivo za vse, ki želite na zelo preprost način dobiti dober vpogled v svojo stranko.
 
13:45 – 14:00
 
Gorazd Kos (Telekom Slovenije): Vplivanje na percepcijo vrednosti in nakupno odločitev za višji paket
 
V prispevku bomo videli, kako so z drugačno cenovno politiko vplivali na porabnike, da so izbrali bogatejše pakete. Kako doseči, da se porabniki odločajo za bogatejšo ponudbo? Kako pomagati prodajalcem, da so sposobni prodajati bogatejši paket? Koristno za vse, ki želijo prodajati izdelke/storitve višje vrednosti.
 
14:00 – 14:15
 
Melnisa Begović (Studio Moderna): Kako obletnico blagovne znamke resnično izkoristiti za prodajni uspeh
 
Prikazano bo, kako obletnico blagovne znamke izkoristiti za vključevanje splošne javnosti, gradnjo image blagovne znamke in povečevanje prodaje. Kako so v Studiu Moderna obletnico speljali skozi svoj 360-stopinjski pristop, usklajen prek šestih prodajnih kanalov in lokaliziran na 20 trgih? Kaj so naredili, da je obletnica postala prodajna uspešnica? Koristno za vse, ki ne bi radi svoje obletnice zgolj »praznovali«, ampak jo tudi drugače izkoristili.
 
14:15 – 14:30
 
Nataša Ravnikar (Optiweb): Ne prodajne akcije, vključenost porabnikov in digitalne vsebine prinašajo dodatno prodajo. Tudi do 70 odstotkov večjo.
 
Prikazanih bo nekaj praktičnih primerov, kako je ponudnik opreme za prosti čas Iglu Šport z izjemno omejenim proračunom z vključitvijo aktivnosti engagementa in ustvarjanjem neprodajnih vsebin občutno povečal mesečno spletno prodajo za do 70 odstotkov. Videli bomo, kdaj objaviti predlog za »vikend izlet«, da bo to vodilo do najvišje konverzije, ali je bolje imeti kvadratne ali horizontalne fotografije, ali je z vidika prodaje bolje uporabiti direktno povezavo prek klika na fotografijo ali zunanjo povezavo v besedilu objave … Zanimive ugotovitve za vse, ki skrbite za digitalno komunikacijo in vključenost uporabnikov.