Peter Weiler (Dating Central Europe): Kako na lokalni ravni tekmovati z mednarodnimi igralci Predstavljajte si, da ste v poslu že...
#Predavanje
izvršna direktorica poslovnega področja Donat, Atlantic Grupa
direktor rezidenčne prodaje, A1 Slovenija
direktorica marketinga, A1 Hrvaška
direktor, solastnik, Dating Central Europe
Vsebina
- Peter Weiler (Dating Central Europe): Kako na lokalni ravni tekmovati z mednarodnimi igralci
Predstavljajte si, da ste v poslu že 20 let. Poznate industrijske standarde, konkurenco …, vse! Toda potem vaš glavni mednarodni komunikacijski kanal uvede konkurenčno storitev. Kako se boste odzvali na novega močnega tekmeca? Poleg tega vaše stranke ne morejo v celoti uporabljati vaše storitve zaradi zaprte države, zaprtih restavracij … Kako se boste odzvali? Kaj lahko marketingar stori? Vse to se je lani zgodilo vodilni mreži za zmenke v srednji Evropi. Kako se odzvati, ko se pojavi grožnja v obliki novega glavnega tekmeca in ste pod pritiskom, da vaše stranke ne bodo mogle uporabljati vaše storitve? Nekaj predlogov boste dobili na tej predstavitvi.
- Matjaž Vračko in Monika Majstorović (A1): Kako v zahtevni industriji določiti oziroma definirati svojo vrednostno ponudbo boljše od konkurence
Primer bo pokazal, kako so na A1 postavili ponudbe »na glavo«, spremenili notranje procese in miselnost v podjetju, da bi se bolj prilagodili in ustregli potrebam strank kot konkurenca. V mnogih panogah imamo občutek, da ni mogoče načrtovati ali ponuditi ničesar novega, kot da smo »obtičali« v trenutnih tržnih razmerah. Videli bomo, kako se je A1 »približal« kupcem in jim omogočil, da se sami odločijo, kaj želijo, da bi dosegli boljše vrednotenje kot tekmeci in uporabili nove priložnosti, ki jih tehnologija prinaša marketingu. Vse to jim je prineslo nižjo stopnjo odliva strank, večje število kupcev, večje prihodke … Agilnost, oblikovalsko razmišljanje, digitalizacija …, vse to jim je zelo pomagalo. Zanimive izkušnje za vse, ki iščejo metode in pristope, da bi ustvarili boljše percepcijo o BZ (value proposition) kot konkurenca.
- Darja Teržan (Atlantic Grupa): Kako graditi višjo vrednost blagovne znamke? Praktične usmeritve ob primeru Donata
Mnogi bi si želeli imeti znamko z visoko vrednostjo. Ampak kako do nje priti? Donat ima novo strategijo in jasno usmeritev v premiumizacijo blagovne znamke. V prispevku bomo videli, kaj vse je pomembno, ko načrtujemo strategijo za razvoj znamke z visoko vrednostjo; kako v strategijo vključiti trende ter vpliv »pravega trenutka« za odločitev o spremembi; kje lahko najdemo višje vrednosti za porabnika in kako lahko to verificiramo pred vpeljavo; kako vsak element marketinškega spleta dejansko vpliva na spremembo zaznavanja blagovne znamke … Odgovore bomo dobili med razlago nastajanja nove strategije znamke Donat (ni več Donat Mg 😊). Koristno za vse, ki razmišljate, kako povišati vrednost svoje znamke v očeh kupcev.
Sponzorji
Ostala zanimiva predavanja
Več predavanj
tor 31. Maj, 2022 09:00
Nicholas Pringle (R/GA London): Od sprehajanja do skrolanja. Nick nam bo razložil metaverzum, veriženje podatkovnih blokov in druge elemente spleta 3.0 ter pokazal, kakšen potencial za blagovne znamke predstavlja novi virtualni svet. Kako oblikovati smiselne strategije, ki presegajo trženje in...
tor 31. Maj, 2022 11:00
Vesna Hajnšek (Swarowski): Kako danes razumeti globalnega porabnika? Potrošniške navade, slog kupovanja, trendi se stalno spreminjajo. Že v Sloveniji, v domačem okolju, je temu težko slediti. Težko se je odločati, kaj so trajne spremembe, katere spremembe so pomembne za mojo...
tor 31. Maj, 2022 13:30
Tamara Valenčič: Fleksibilnost dela – velik izziv vodenja marketinških ekip Delo od doma ni enako delu od koderkoli. Vodenje razpršenih ekip marketingarjev je še posebej zahtevno. Kaj se zgodi s kreativnostjo ob hibridnem delu? Nove generacije marketingarjev imajo nova pričakovanja. Uf,...
Pridružite se nam 31. maja in 01. junija 2022
Zgradimo zaupanje kot glavno gonilo vrednosti v današnjem burnem svetu..
“Klaus-Dieter Koch, ustanovitelj, BrandTrust”

Lokacija
Grand Hotel Bernardin Obala 2 6320 Portorož

Kontakt
jasna.spende@finance.si, +386 1 30 91 470, +386 (0)40 455 470

Sledite nam
Na socialnih omrežjih