Skip to content
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2021
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
Menu
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2021
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021

Podrobnosti programa

Strateški razmislek, kako s svojo znamko naprej

#Predavanje

Peter Weiler (Dating Central Europe): Kako na lokalni ravni tekmovati z mednarodnimi igralci Predstavljajte si, da ste v poslu že...

Darja Teržan

izvršna direktorica poslovnega področja Donat,  Atlantic Grupa

Matjaž Vračko

direktor rezidenčne prodaje, A1 Slovenija

Monika Majstorović

direktorica marketinga, A1 Hrvaška

Peter Weiler

direktor, solastnik, Dating Central Europe
Vsebina
  • Peter Weiler (Dating Central Europe): Kako na lokalni ravni tekmovati z mednarodnimi igralci

Predstavljajte si, da ste v poslu že 20 let. Poznate industrijske standarde, konkurenco …, vse! Toda potem vaš glavni mednarodni komunikacijski kanal uvede konkurenčno storitev. Kako se boste odzvali na novega močnega tekmeca? Poleg tega vaše stranke ne morejo v celoti uporabljati vaše storitve zaradi zaprte države, zaprtih restavracij … Kako se boste odzvali? Kaj lahko marketingar stori? Vse to se je lani zgodilo vodilni mreži za zmenke v srednji Evropi. Kako se odzvati, ko se pojavi grožnja v obliki novega glavnega tekmeca in ste pod pritiskom, da vaše stranke ne bodo mogle uporabljati vaše storitve? Nekaj predlogov boste dobili na tej predstavitvi.

  • Matjaž Vračko in Monika Majstorović (A1): Kako v zahtevni industriji določiti oziroma definirati svojo vrednostno ponudbo boljše od konkurence

Primer bo pokazal, kako so na A1 postavili ponudbe »na glavo«, spremenili notranje procese in miselnost v podjetju, da bi se bolj prilagodili in ustregli potrebam strank kot konkurenca. V mnogih panogah imamo občutek, da ni mogoče načrtovati ali ponuditi ničesar novega, kot da smo »obtičali« v trenutnih tržnih razmerah. Videli bomo, kako se je A1 »približal« kupcem in jim omogočil, da se sami odločijo, kaj želijo, da bi dosegli boljše vrednotenje kot tekmeci in uporabili nove priložnosti, ki jih tehnologija prinaša marketingu. Vse to jim je prineslo nižjo stopnjo odliva strank, večje število kupcev, večje prihodke … Agilnost, oblikovalsko razmišljanje, digitalizacija …, vse to jim je zelo pomagalo. Zanimive izkušnje za vse, ki iščejo metode in pristope, da bi ustvarili boljše percepcijo o BZ (value proposition) kot konkurenca.

  • Darja Teržan (Atlantic Grupa): Kako graditi višjo vrednost blagovne znamke? Praktične usmeritve ob primeru Donata

Mnogi bi si želeli imeti znamko z visoko vrednostjo. Ampak kako do nje priti? Donat ima novo strategijo in jasno usmeritev v premiumizacijo blagovne znamke. V prispevku bomo videli, kaj vse je pomembno, ko načrtujemo strategijo za razvoj znamke z visoko vrednostjo; kako v strategijo vključiti trende ter vpliv »pravega trenutka« za odločitev o spremembi; kje lahko najdemo višje vrednosti za porabnika in kako lahko to verificiramo pred vpeljavo; kako vsak element marketinškega spleta dejansko vpliva na spremembo zaznavanja blagovne znamke … Odgovore bomo dobili med razlago nastajanja nove strategije znamke Donat (ni več Donat Mg 😊). Koristno za vse, ki razmišljate, kako povišati vrednost svoje znamke v očeh kupcev.

4 oktobra, 2021

11:00

/

12:15

Dvorana Europa, Grand hotel Bernardin

Celoten program

Sponzorji

Ostala zanimiva predavanja

Več predavanj

tor 31. Maj, 2022 08:30

Registracija

Več informacij

tor 31. Maj, 2022 09:00

Kako lahko in mora marketing izkoristiti metaverse, dimenzijo X?

Nicholas Pringle (R/GA London): Od sprehajanja do skrolanja. Nick nam bo razložil metaverzum, veriženje podatkovnih blokov in druge elemente spleta 3.0 ter pokazal, kakšen potencial za blagovne znamke predstavlja novi virtualni svet. Kako oblikovati smiselne strategije, ki presegajo trženje in...
Več informacij

tor 31. Maj, 2022 10:30

Fresh odmor s Petrolom

Več informacij

tor 31. Maj, 2022 11:00

Potrošniki se stalno spreminjajo – kako prepoznati “novo” vedenje svojih potrošnikov?

Vesna Hajnšek (Swarowski): Kako danes razumeti globalnega porabnika? Potrošniške navade, slog kupovanja, trendi se stalno spreminjajo. Že v Sloveniji, v domačem okolju, je temu težko slediti. Težko se je odločati, kaj so trajne spremembe, katere spremembe so pomembne za mojo...
Več informacij

tor 31. Maj, 2022 12:15

Kosilo

Več informacij

tor 31. Maj, 2022 13:30

Kako do fleksibilnih, hibridnih marketinških ekip?

Tamara Valenčič: Fleksibilnost dela – velik izziv vodenja marketinških ekip Delo od doma ni enako delu od koderkoli. Vodenje razpršenih ekip marketingarjev je še posebej zahtevno. Kaj se zgodi s kreativnostjo ob hibridnem delu? Nove generacije marketingarjev imajo nova pričakovanja. Uf,...
Več informacij

Pridružite se nam 31. maja in 01. junija 2022

Prijava

Zgradimo zaupanje kot glavno gonilo vrednosti v današnjem burnem svetu..

“Klaus-Dieter Koch, ustanovitelj, BrandTrust”

Lokacija

Grand Hotel Bernardin Obala 2 6320 Portorož

Kontakt

jasna.spende@finance.si, +386 1 30 91 470, +386 (0)40 455 470

Sledite nam

Na socialnih omrežjih

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Sandra Zidar, vodja projektov

T: +386 (0)41 904 206
E: sandra.zidar@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2021, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event