Jernej Česen (Ekipa 2 (odvisna družbe Outfit7): Nova kriza, nov »buzz word«? Ampak, kaj je resnična digitalizacija?
Vedno smo na vse stvari “pripravljeni”, pa potem nas seveda zmeraj preseneti. Ko udari, iščemo nekaj oprijemljivega, nekaj kar nam da upanje. Tokrat smo vsi luč ugledali v DIGITALIZACIJI. Bi lahko ta beseda predstavljala “new order”? Lahko, če bi dejansko vedel kaj pomeni in če bi vedeli, kako se »živi digitalizacijo«. Outfit7 je že v osnovi digitalno podjetje, ki deluje v digitalnem okolju. Kaj to pomeni? Kako sprejemajo odločitve o razvoju, lansiranju novih aplikacij? Pa se v resnici digitalizirajo samo podjetja? Kaj pomeni digitalizacija podjetja za končnega uporabnika?
Anna Albinsson (Bisnode): Podatkovno vodeno trženje: vaš najboljši prijatelj v kriznih časih
Podatkovno voden pristop še nikoli ni bil pomembnejši. V času krize so podatki najtrdnejši temelj, na katerem lahko gradimo. Anna bo delila svoje praktične izkušnje v zvezi s tem, kako lahko pristop, ki temelji na podatkih, podjetjem in družbi pomaga krmariti skozi te krizne čase.