Jaka Levstek (D.Labs): »Življenjsko« pomembno vprašanje: Ali smo še relevantni oz. kako izboljšati svojo relevantnost za kupce?
Vprašanje v naslovu je izhodiščno vprašanje, ki si ga moramo postaviti. Vsako leto znova. Posebej pa po potresu, ki ga je sprožil COVID 19. Kako si pravilno odgovoriti na to vprašanje? Kaj narediti, če z odgovorom nismo zadovoljni? Kaj je tisto, kar se podjetja in znamke še vedno preveč otepajo narediti? O tem bo govora v tem razmišljanju Jake Levstka. Tema je življenjskega pomena za znamke, za marketingaše. (*)
Mitja Pirc (Deloitte): Kako spremeniti 4P, da boste lahko uspešni po COVID-19? – Glavne priložnosti in izzivi
Od marca letos živimo v spremenjenem osebnem in poslovnem okolju. Priča smo velikim spremembam pri nakupnih navadah in porabi ter spremenjenem delovanju podjetij in pospešeni digitalizaciji vseh procesov. Te (makro pogled) spremembe so tako velike, da mnoga podjetja revidirajo ali spreminjajo poslovne strategije in iščejo nove poslovne priložnosti, hkrati pa se še vedno ukvarjamo z optimizacijo posameznih P-jev (mikro pogled). S celostnim pregledom lahko identificiramo tako polja makro ukrepov in sprememb kot tudi priložnosti za prilagoditev in nadgradnjo upravljanja s P-ji. Z vidika prenovljenih poslovnih okolij in strategij kot tudi z vidika analitike in tehnologij, se odpirajo nove priložnosti. Hkrati pa se podjetja soočajo z mnogoterimi izzivi: kako uskladiti poslovni model in trženjski splet, kako bolje izrabiti obstoječe in potencialne marketinške tehnološke rešitve in kako razviti podatkovne in analitične kompetence in procese.
Ladeja Godina Košir (Circular Change & ECESP): »Zelene & krožne« priložnosti za marketing in marketingaše po COVID-19
COVID-19, klimatska in gospodarska kriza poleg izzivov prinašajo številne priložnosti. Tudi za marketing, blagovne znamke, podjetja in marketingaše. V prispevku bomo dobili vpogled v nekatere od prepoznanih priložnosti, iniciativ in projektov na ravni EU, ki jih lahko marketingaši oz. naša podjetja pametno izkoristimo… Videli bomo, da preplet ekonomskih, okoljskih in družbenih ciljev za sočasno ohranjanje konkurenčnosti in kakovosti bivanja za vse ni le “marketinški trik”, ampak priložnost za konkretne, prebojne projekte. Predvsem pa bomo skozi osebno zgodbo spoznali, da imamo marketingaši kompetence (interdisciplinarnost, povezovalnost, sistemski pristop, vizionarstvo, sposobnost razmišljanja “out of the box”), ki štejejo in so posebej pomembne, ko naslavljamo vsebine trajnostnega razvoja in novih poslovnih priložnosti.