Skip to content
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2021
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
Menu
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2021
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021

Podrobnosti programa

Transformirajte marketing za nove čase

#Predavanje

Jaka Levstek (D.Labs): »Življenjsko« pomembno vprašanje: Ali smo še relevantni oz. kako izboljšati svojo relevantnost za kupce?  Vprašanje v naslovu...

Jaka Levstek

soustanovitelj in direktor, D.Labs

Ladeja Godina Košir

Circular Change & ECESP

Mitja Pirc

direktor poslovnega svetovanja v družbi Deloitte
Vsebina

Jaka Levstek (D.Labs): »Življenjsko« pomembno vprašanje: Ali smo še relevantni oz. kako izboljšati svojo relevantnost za kupce?

 Vprašanje v naslovu je izhodiščno vprašanje, ki si ga moramo postaviti. Vsako leto znova. Posebej pa po potresu, ki ga je sprožil COVID 19. Kako si pravilno odgovoriti na to vprašanje? Kaj narediti, če z odgovorom nismo zadovoljni? Kaj je tisto, kar se podjetja in znamke še vedno preveč otepajo narediti? O tem bo govora v tem razmišljanju Jake Levstka. Tema je življenjskega pomena za znamke, za marketingaše. (*)

Mitja Pirc (Deloitte): Kako spremeniti 4P, da boste lahko uspešni po COVID-19? – Glavne priložnosti in izzivi

Od marca letos živimo v spremenjenem osebnem in poslovnem okolju. Priča smo velikim spremembam pri nakupnih navadah in porabi ter spremenjenem delovanju podjetij in pospešeni digitalizaciji vseh procesov. Te (makro pogled) spremembe so tako velike, da mnoga podjetja revidirajo ali spreminjajo poslovne strategije in iščejo nove poslovne priložnosti, hkrati pa se še vedno ukvarjamo z optimizacijo posameznih P-jev (mikro pogled). S celostnim pregledom lahko identificiramo tako polja makro ukrepov in sprememb kot tudi priložnosti za prilagoditev in nadgradnjo upravljanja s P-ji. Z vidika prenovljenih poslovnih okolij in strategij kot tudi z vidika analitike in tehnologij, se odpirajo nove priložnosti. Hkrati pa se podjetja soočajo z mnogoterimi izzivi: kako uskladiti poslovni model in trženjski splet, kako bolje izrabiti obstoječe in potencialne marketinške tehnološke rešitve in kako razviti podatkovne in analitične kompetence in procese. 

Ladeja Godina Košir (Circular Change & ECESP): »Zelene & krožne« priložnosti za marketing in marketingaše po COVID-19

COVID-19, klimatska in gospodarska kriza poleg izzivov prinašajo številne priložnosti. Tudi za marketing, blagovne znamke, podjetja in marketingaše. V prispevku bomo dobili vpogled v nekatere od prepoznanih priložnosti, iniciativ in projektov na ravni EU, ki jih lahko marketingaši oz. naša podjetja pametno izkoristimo… Videli bomo, da preplet ekonomskih, okoljskih in družbenih ciljev za sočasno ohranjanje konkurenčnosti in kakovosti bivanja za vse ni le “marketinški trik”, ampak priložnost za konkretne, prebojne projekte. Predvsem pa bomo skozi osebno zgodbo spoznali, da imamo marketingaši kompetence (interdisciplinarnost, povezovalnost, sistemski pristop, vizionarstvo, sposobnost razmišljanja “out of the box”), ki štejejo in so posebej pomembne, ko naslavljamo vsebine trajnostnega razvoja in novih poslovnih priložnosti.

13 oktobra, 2020

11:00

/

12:30

Celoten program

Sponzorji

Ostala zanimiva predavanja

Več predavanj

tor 31. Maj, 2022 08:30

Registracija

Več informacij

tor 31. Maj, 2022 09:00

Kako lahko in mora marketing izkoristiti metaverse, dimenzijo X?

Nicholas Pringle (R/GA London): Od sprehajanja do skrolanja. Nick nam bo razložil metaverzum, veriženje podatkovnih blokov in druge elemente spleta 3.0 ter pokazal, kakšen potencial za blagovne znamke predstavlja novi virtualni svet. Kako oblikovati smiselne strategije, ki presegajo trženje in...
Več informacij

tor 31. Maj, 2022 10:30

Fresh odmor s Petrolom

Več informacij

tor 31. Maj, 2022 11:00

Potrošniki se stalno spreminjajo – kako prepoznati “novo” vedenje svojih potrošnikov?

Vesna Hajnšek (Swarowski): Kako danes razumeti globalnega porabnika? Potrošniške navade, slog kupovanja, trendi se stalno spreminjajo. Že v Sloveniji, v domačem okolju, je temu težko slediti. Težko se je odločati, kaj so trajne spremembe, katere spremembe so pomembne za mojo...
Več informacij

tor 31. Maj, 2022 12:15

Kosilo

Več informacij

tor 31. Maj, 2022 13:30

Kako do fleksibilnih, hibridnih marketinških ekip?

Tamara Valenčič: Fleksibilnost dela – velik izziv vodenja marketinških ekip Delo od doma ni enako delu od koderkoli. Vodenje razpršenih ekip marketingarjev je še posebej zahtevno. Kaj se zgodi s kreativnostjo ob hibridnem delu? Nove generacije marketingarjev imajo nova pričakovanja. Uf,...
Več informacij

Pridružite se nam 31. maja in 01. junija 2022

Prijava

Zgradimo zaupanje kot glavno gonilo vrednosti v današnjem burnem svetu..

“Klaus-Dieter Koch, ustanovitelj, BrandTrust”

Lokacija

Grand Hotel Bernardin Obala 2 6320 Portorož

Kontakt

jasna.spende@finance.si, +386 1 30 91 470, +386 (0)40 455 470

Sledite nam

Na socialnih omrežjih

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Sandra Zidar, vodja projektov

T: +386 (0)41 904 206
E: sandra.zidar@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2021, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event