Peter Vidmar (Agencija 101): Kaj se zgodi, ko ima ves svet isti brief? Sporočila malih, velikih, lokalnih, globalnih znamk v zadnjih tednih so...
#Predavanje
direktor marketinga, Petrol
svetovalka za marketing in medije, Sila&Modic consulting
soustanovitelj in direktor Agencije 101
Vsebina
- Peter Vidmar (Agencija 101): Kaj se zgodi, ko ima ves svet isti brief?
Sporočila malih, velikih, lokalnih, globalnih znamk v zadnjih tednih so bila izjemno podobna. Slogani, koncepti in ideje so kar preskakovali z znamke na znamko na način, kot ga še nismo doživeli. Povsem razumljivo glede na to, da smo bili vsi soočeni z isto situacijo. In kako v poplavi enakih sporočil izstopati? Se da izstopati tudi tako, da poveš isto kot drugi, le da bolje? S Petrom se bomo pogovarjali o tem, kako v času, ko vsi govorimo isto, govoriti drugače.
- Barbara Modic (Sila & Modic Consulting): Kako sestavim učinkovit medijski budget za jesen 2020?
Mogoče imate vi podobne dileme: Vsi gredo na digital, a klasični mediji so še vedno gledani. Oglaševanje na Facebooku se draži, ali lahko več dobim na klasičnih kanalih? Katera platforma prinaša najboljše učinke? Imam manjši predvideni budget za jesen 2020 – kam naj investiram, kako naj se pogajam z mediji? Odgovore na nekatere od teh izzivov, ki jih ima danes pred seboj marsikateri marketingar, nam bo na podlagi izjemnega poznavanja medijskega sveta, oglaševanja in medijskega planiranja ponudila Barbara Modic.
- Peter Curk (Petrol): Kako se lotiti iskanja internih rezerv za uspešno delo marketinga?
Marsikatera marketinška ekipa bo v prihodnje iskala interne vire za izvajanje svojih aktivnosti. Kako pristopiti k »internizaciji« aktivnosti, da ne bo trpela naša uspešnost? Kaj lahko izvajamo interno, zakaj nekaterih stvari ni dobro izvajati brez zunanje pomoči, kako optimizirati sodelovanje z zunanjimi partnerji, ko njihov obseg zmanjšamo …? Nekaj odgovorov bomo prepoznali skozi izkušnje Petrola, ki je v zadnjem obdobju nekatere svoje marketinške aktivnosti »ponotranjil«. Spoznajte njihove izkušnje, da boste bolje opravili svojo optimizacijo dela.
Sponzorji
Ostala zanimiva predavanja
Več predavanj
Pridružite se nam 26. in 27. maja 2020
Zgradimo zaupanje kot glavno gonilo vrednosti v današnjem burnem svetu..
“Klaus-Dieter Koch, ustanovitelj, BrandTrust”
Lokacija
Grand Hotel Bernardin Obala 2 6320 Portorož
Kontakt
jasna.spende@finance.si, +386 1 30 91 470, +386 (0)40 455 470
Sledite nam
Na socialnih omrežjih