Lovro Peterlin (A1): Popolna digitalna nakupna izkušnja v živo – »learning points« za marketingaše V prispevku ne bomo videli, kaj...
#Predavanje
direktor, A1 Slovenija
direktor, E bike tour Bled
mladi podjetnik, Preprosto.je
vodja digitalnega marketinga, AdStar
Vsebina
-
Lovro Peterlin (A1): Popolna digitalna nakupna izkušnja v živo – »learning points« za marketingaše
V prispevku ne bomo videli, kaj »live digitalni shop« spreminja v razmišljanju in delu marketingaša. Slišali bomo, kaj so se po tednih uporabe na A1 naučili o »live shopu« – kakšna je prodajna uspešnost, kako se vedejo stranke, kako zaposleni, kako učinkovito komunicirati nov kanal … Koristno za vse, ki razmišljate o implementaciji »live shopa«.
- Mark Žabkar Marič (eBikes Tour): Tudi v turizmu se »korona« lahko izkoristi za pozitiven obrat
V prispevku se bomo seznanili, kako se lahko hitro in uspešno obrne poslovni model. Pri eBikes tour so čez noč ostali brez svoje ciljne skupine. Spremenili so poslovni model, odkrili novo ciljno skupino, prilagodili ponudbo, izvedli digitalno kampanjo in prihodnost po »koroni« je veliko bolj optimistična. Enako »vajo« oziroma testiranje poslovnega modela bi morali vsi opraviti vsaj enkrat na leto. Prispevek bo zanimiv za vse, ki ne želijo ostati brez svojih strank.
- Dean Habuš (Preprosto.je): Isti izdelki, povsem nova ciljna skupina, nov »value proposition« – v nekaj dneh
Imaš izdelke, imaš dostavo, a tvoji kupci ne delajo in ne potrebujejo več tvojih izdelkov. In to se zgodi čez noč. Kaj narediti? Videli bomo, kako so v nekaj dneh vzpostavili nov model in pristopili k povsem novi ciljni skupini, od B2B preskočili v B2C. V nekaj tednih so večkrat spremenili svoj nagovor oziroma ključno vrednost, ki jo prinašajo svojim novim kupcem. Zelo lep primer agilnosti v definiranju »value propositiona« v kritičnih razmerah. Kako hitri ste bili vi v spremembah?
- Jure Laharnar (AdStar): »Korona« je resnično priložnost – za hitre in agilne
Izvedeli bomo, kako so v podjetju AdStar od sredine marca pospešili prodajo izdelka široke porabe, katerega sezona pride sicer nekoliko pozneje v letu. Odločilni so bili hitrost, timsko delo in pozitiven pristop k novi realnosti. V tednu dni so prilagodili oglasna sporočila, slikovni material, komunikacijo vplivnic, začeli pridobivati vsebino, ki jo ustvarjajo uporabniki, vse prilagodili v osem različnih jezikov … In na koncu dobili sto tisoč novih sledilcev in rekordno prodajo. Zanimivo za vse, ki želite hitro reagirati na »majhne« spremembe v življenjih svojih kupcev.
Sponzorji
Ostala zanimiva predavanja
Več predavanj
tor 31. Maj, 2022 09:00
Nicholas Pringle (R/GA London): Od sprehajanja do skrolanja. Nick nam bo razložil metaverzum, veriženje podatkovnih blokov in druge elemente spleta 3.0 ter pokazal, kakšen potencial za blagovne znamke predstavlja novi virtualni svet. Kako oblikovati smiselne strategije, ki presegajo trženje in...
tor 31. Maj, 2022 11:00
Vesna Hajnšek (Swarowski): Kako danes razumeti globalnega porabnika? Potrošniške navade, slog kupovanja, trendi se stalno spreminjajo. Že v Sloveniji, v domačem okolju, je temu težko slediti. Težko se je odločati, kaj so trajne spremembe, katere spremembe so pomembne za mojo...
tor 31. Maj, 2022 13:30
Tamara Valenčič: Fleksibilnost dela – velik izziv vodenja marketinških ekip Delo od doma ni enako delu od koderkoli. Vodenje razpršenih ekip marketingarjev je še posebej zahtevno. Kaj se zgodi s kreativnostjo ob hibridnem delu? Nove generacije marketingarjev imajo nova pričakovanja. Uf,...
Pridružite se nam 31. maja in 01. junija 2022
Zgradimo zaupanje kot glavno gonilo vrednosti v današnjem burnem svetu..
“Klaus-Dieter Koch, ustanovitelj, BrandTrust”

Lokacija
Grand Hotel Bernardin Obala 2 6320 Portorož

Kontakt
jasna.spende@finance.si, +386 1 30 91 470, +386 (0)40 455 470

Sledite nam
Na socialnih omrežjih