Skip to content
  • DOMOV
    • Prezentacije
  • PROGRAM
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
Menu
  • DOMOV
    • Prezentacije
  • PROGRAM
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020

Podrobnosti programa

Zaključni pospešek »Kako (r)evolucijo implementirati?«

#Pogovor

V pogovoru bodo sodelovali Igor Maroša (Merkur), Marko Lukić (Lumar) in zmagovalec Marketinške odličnosti. V pogovoru bomo gostili prejemnika nagrade...

Peter Frankl

Direktor in glavni urednik, Časnik Finance

Marko Lukić

direktor in lastnik, Lumar IG d.o.o.

Igor Maroša

svetovalec uprave, Merkur trgovina d.d.
Vsebina

V pogovoru bodo sodelovali Igor Maroša (Merkur), Marko Lukić (Lumar) in zmagovalec Marketinške odličnosti.

V pogovoru bomo gostili prejemnika nagrade Marketinška odličnost, ki jo bo dan prej za odličnost v marketingu podelilo Društvo za marketing Slovenije, in dva izkušena managerja, poslovneža.

Igor Maroša je deloval kot svetovalec in kasneje vodil številne komercialne transformacije, vrnitev znamk na nekdanja tržišča … Marko Lukić je podjetje in znamko Lumar najprej povezal s tujim partnerjem in ga potem ponovno prevzel v družinske roke.  Imeli bomo tri izkušene in uspešne sogovornike. Govorili bomo, kaj mora marketing manager narediti, da se bodo spremembe v marketingu implementirale v podjetju in realizirale na trgu. Koristno za vse, ki bi želeli vedeti, kako povleči znamko, podjetje naprej, kako prevzeti krmilo in biti gonilna sila marketinških sprememb.

30 maja, 2018

14:15

/

15:00

Dvorana Europa, Grand hotel Bernardin

Celoten program

Sponzorji

Ostala zanimiva predavanja

Več predavanj

Pridružite se nam 26. in 27. maja 2020

Prijava

Zgradimo zaupanje kot glavno gonilo vrednosti v današnjem burnem svetu..

“Klaus-Dieter Koch, ustanovitelj, BrandTrust”

Lokacija

Grand Hotel Bernardin Obala 2 6320 Portorož

Kontakt

jasna.spende@finance.si, +386 1 30 91 470, +386 (0)40 455 470

Sledite nam

Na socialnih omrežjih

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Twitter Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Jasna Špende, namestnica direktorice

T: +386 1 30 91 470, +386 (0)40 455 470
E: jasna.spende@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2018, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event

Spletno mesto za celovit prikaz vsebin in oglasov poleg lastnih piškotkov uporablja tudi piškotke z zunanjih strežnikov. Ali sprejemate zunanje piškotke?DANEPolitika zasebnosti