Matic Grobelšek se je v svoji karieri posvečal tako prodaji kot marketingu in je zato prepričan, da če je možno ti vlogi združiti v eni osebi, ju jo možno tvorno povezati tudi v podjetjih. Od leta 2000 do 2004 je prve izkušnje pridobival na takratnem Gospodarskem vestniku, sprva kot prodajnik in produktni vodja v ekipi GV IN, kasneje novinar in urednik v redakciji Gospodarskega vestnika. Nato se je leta 2004 kot asistent vodje marketinga zaposlil Sparu Slovenija. Leta 2006 je poiskal nove izzive v podjetju Halcom, kjer je sprva prevzel vodenje marketinga in nato vodenje poslovne enote za elektronsko bančništvo.
Po skoraj osmih letih dela v IT, se je kot direktor prodaje pridružil ekipi zagonskega podjetja za digitalni marketing Appssolut (danes Internavti). Od leta 2017 je član ekipe v A1 Slovenija, najprej v vlogi direktorja poslovne prodaje, danes pa je v A1 Slovenija direktor za poslovni trg.