Aleksandar Bijelić je vodja digitala pri MK Group, kjer skrbi za digitalno transformacijo, naprej z opredelitvijo strategije in nato še s podporo izvajanju strateških projektov. Diplomiral in magistriral je na Fakulteti za organizacijske vede, nato pa se je dodatno izobraževal na področju marketinga na London Business School. V svoji karieri je kot višji svetovalec sodeloval s podjetji AT Kearney, Boston Consulting Group in Deloitte, zlasti pri prestrukturiranju, razvoju organizacijske preobrazbe, povečanju operativne učinkovitosti in opredelitvi digitalnih strategij za številne organizacije v jugovzhodni Evropi na področjih finančnih storitev, maloprodaje, proizvodnje, telekomunikacij, naftne in plinske industrije. Preden se je pridružil Deloittu, je Aleksandar delal kot Client Service Leader pri tržno-raziskovalni hiši AC Nielsen na Hrvaškem, v BiH in v Slovenij. Njegova naloga je bila strankam pomagati k boljšemu razumevanju učinkovitosti svojih marketinških naložb in tržnega pozicioniranja. Aleksandar podpira razvoj inovacij in zagonskega ekosistema v regiji jugovzhodne Evrope, deluje kot predsednik uprave za srbsko mrežo podjetij (Serbian Venture Network) in je aktivni član srbskega združenja managerjev.