Alenka Potočnik Anžič se je po končanem študiju in aktivni športni karieri, ki jo je dopolnila z zaposlitvijo na področju športnega marketinga in organizacije dogodkov, zaposlila v velenjski agenciji AV studio. V enajstih letih je napredovala skozi delovna mesta asistentke do vodje projektov, direktorice projektov, direktorice matične poslovne enote do prokuristke. V začetku leta 2017 se je podala novim poslovnim izzivom naproti in postala Globalna direktorica tržnega komuniciranja blagovne znamke Gorenje. Leto kasneje je ob prevzemu Gorenja, s strani globalne kitajske multinacionalke Hisense, postala Direktorica tržnega komuniciranja za Evropo in namestnica generalnega direktorja marketinškega oddelka v podjetju Hisense International. V letu 2020 je prevzela funkcijo Direktorice marketinga za Evropo v podjetju Hisense Europe Group ter postala odgovorna za razvoj e commerce poslovanja v vzhodni Evropi ter učinkovito implementacijo CRM Sales Force sistema. V skupini Hisense Europe, ki je v letu 2020 ustvarila 1,8 mrd € prihodkov, je odgovorna za marketinški razvoj globalnih portfeljskih blagovnih znamk Hisense & Gorenje na evropskih trgih. S svojim oddelkom skrbi za centralno evropsko tržno komunikacijsko strategijo ter zagotavlja celostno marketinško podporo pri lansiranju novih produktov in storitev. Zadolžena je za vsebinsko in stroškovno nadziranje izvajanja trženjske strategije na več kot 25ih evropskih trgih.