Skip to content
  • DOMOV
    • Prezentacije
  • PROGRAM
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
    • ARHIV-2022
Menu
  • DOMOV
    • Prezentacije
  • PROGRAM
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
    • ARHIV-2022
PRIJAVA

Biografija

Aleš Udir_1000
Linkedin

Aleš Udir

direktor marketinga, Iskratel

Aleš je trenutno v vlogi direktorja marketinga v največjem slovenskem ponudniku komunikacijskih rešitev za digitalno transformacijo, Iskratelu, kjer je svojo poslovno pot začel že v času študija na Fakulteti za družbene vede Univerze v Ljubljani leta 2006. Specializiral se je v tržnem komuniciranju in odnosih z javnostjo, kar mu je omogočilo izjemno hiter prenos pridobljenega znanja in veščin v prakso. Od leta 2006 se je iz specialista za tržno komuniciranje razvil v vodjo za upravljanje z dogodki, kasneje pa prek vodje tržnega komuniciranja v direktorja marketinga za celotno skupino Iskratel. Na poti je uspešno zaključil več obsežnih projektov: od uvedbe nove produktne tržne znamke in implementacije nove celostne grafične identitete do celovite izvedbe dogodkov ob 70-letnici podjetja. Vseskozi si prizadeva za uvajanje sprememb in inovacij, ki pozitivno vplivajo na poslovanje podjetja ter spremembo kulture. Marketing razume kot miselnost, ki bi jo organizacije morale sprejeti in negovati kot temeljno vrednoto. V zadnjem obdobju večino svoje pozornosti in energije namenja razvoju trajnostnih pristopov marketinga za dosego dolgoročne uspešnosti poslovanja ter spodbujanju družbene odgovornosti podjetja.

 

Deli...

PrevRado Daradan
Mojca PesendorferNext

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Sandra Zidar, vodja projektov

T: +386 (0)41 904 206
E: sandra.zidar@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2021, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event