Skip to content
  • DOMOV
    • Prezentacije
  • PROGRAM
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
    • ARHIV-2022
Menu
  • DOMOV
    • Prezentacije
  • PROGRAM
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
    • ARHIV-2022
PRIJAVA

Biografija

Darja teržan

Darja Teržan

izvršna direktorica poslovnega področja Donat,  Atlantic Grupa

Darja Teržan, izvršna direktorica poslovnega področja Donat v Atlantic Grupi, se danes posveča poudarku specifičnih funkcionalnosti in mednarodni širitvi ter krepitvi položaja blagovne znamke Donat.

Svojo poslovno pot je začela v mednarodnem okolju, kjer se je v začetku kalila predvsem na področju marketinga kot produktna vodja, kasneje pa je prevzela vodenje ekipe v marketinškem oddelku. V kasnejšem obdobju se je posvetila raziskovanju na področju »Category/Shopper« marketinga, kje je v povezovalnem duhu marketing približala prodaji in obratno ter tako pridobila pomembne prodajne izkušnje.

Korenito spremembo je naredila, ko je iz mednarodnega okolja prešla v lokalno okolje mlečne industrije,  ter pridobila znanja in profesionalne izkušnje na področju raziskav in razvoja, proizvodnje, nabave ter pomembnost graditve odnosov s pridelovalci in zadrugami.

Darja ima bogate izkušnje in veliko uspeha pri razvoju blagovnih znamk, kar potrjujejo tudi številne strokovne nagrade: zlati Effie 2012 za dolgoročno strategijo blagovne znamke, najbolj učinkovita blagovna znamka 2014, srebrni Effie 2016 za vstop v novo kategorijo. Kot priznanje stroke pa je 2013 prejela nagrado Marketinške direktorice leta.

 

Deli...

PrevKlemen Peternel
David RozmanNext

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Sandra Zidar, vodja projektov

T: +386 (0)41 904 206
E: sandra.zidar@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2021, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event