Darja Teržan

Mlekarna Celeia

Darja Teržan ima večletne izkušnje s področja marketinga, ki segajo tako na področje trženjskih komunikacij kot tudi na področje prodaje. Svojo poslovno pot je začela v mednarodnem okolju, kjer se je v začetku kalila predvsem kot produktni vodja, po dveh letih vodenja celovitega portfelja blagovnih znamk pa je prevzela vodenje ekipe v marketinškem oddelku za Adriatic in Balkan regijo. Leto 2009 je posvetila raziskovanju na področju Category/Shopper marketinga, kje je v povezovalnem duhu marketing približala prodaji in obratno, posebno pozornost pa je namenila predvsem fokusu na policah. Leta 2011 se je iz mednarodnega okolja podala v slovensko podjetje iz mlekarske industrije; v Mlekarni Celeia se je srečala z novimi izzivi, ki so temeljili predvsem na povezovanju med domačimi slovenskimi dobavitelji in neobrušeno blagovno znamko Zelene Doline. V Mlekarni Celeia je dokazala, da je bila rast blagovne znamke Zelene Doline od leta 2010 do danes učinkovita, kar potrjujejo tudi številne nagrade; zlati Effie 2012 za dolgoročno strategijo blagovne znamke, Zelene Doline najbolj učinkovita blagovna znamka 2014, srebrni Effie 2016 za vstop v novo kategorijo. Kot priznanje stroke pa je 2013 prejela nagrado Marketinške direktorice leta.

Povezani dogodki

Deli...

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

NE ZAMUDI

24. SMK

ODLOČITEV ZA RAST
28. IN 29. MAJ
PORTOROŽ