Darja Teržan, izvršna direktorica poslovnega področja Donat v Atlantic Grupi, se danes posveča poudarku specifičnih funkcionalnosti in mednarodni širitvi ter krepitvi položaja blagovne znamke Donat.
Svojo poslovno pot je začela v mednarodnem okolju, kjer se je v začetku kalila predvsem na področju marketinga kot produktna vodja, kasneje pa je prevzela vodenje ekipe v marketinškem oddelku. V kasnejšem obdobju se je posvetila raziskovanju na področju »Category/Shopper« marketinga, kje je v povezovalnem duhu marketing približala prodaji in obratno ter tako pridobila pomembne prodajne izkušnje.
Korenito spremembo je naredila, ko je iz mednarodnega okolja prešla v lokalno okolje mlečne industrije, ter pridobila znanja in profesionalne izkušnje na področju raziskav in razvoja, proizvodnje, nabave ter pomembnost graditve odnosov s pridelovalci in zadrugami.
Darja ima bogate izkušnje in veliko uspeha pri razvoju blagovnih znamk, kar potrjujejo tudi številne strokovne nagrade: zlati Effie 2012 za dolgoročno strategijo blagovne znamke, najbolj učinkovita blagovna znamka 2014, srebrni Effie 2016 za vstop v novo kategorijo. Kot priznanje stroke pa je 2013 prejela nagrado Marketinške direktorice leta.