David Pivk zadnjih sedem let dela za Nike, eno največjih športnih blagovnih znamk na svetu. Tekom svoje poslovne kariere se je preizkusil na različnih položajih oddelkov za digitalni marketing, upravljanja blagovnih znamk in oglaševanja na evropskem sedežu podjetja v Amsterdamu. Trenutno vodi marketinško ekipo Nike Direct, ki je zadolžena za marketing na direktnih marketinških kanalih v Evropi, Bližnjem vzhodu in Afriki. Tekom svoje kariere je sodeloval pri snovanju večih mednarodno nagrajenih oglaševalskih kampanij in vodil marketinške strategije okoli največjih športnih dogodkih, kot so svetovno nogometno prvenstvo leta 2014 in 2018, evropsko nogometno prvenstvo leta 2016, 2021 in olimpijske igre v Sočiju leta 2014 in Tokiu leta 2021. Preden se je pridružil Nike-u je David svoje izkušnje nabiral na različnih marketinških položajih po Evropi pri podjetjih kot so BMW, bet-at-home.com in MINI. Poleg svojih zadolžitev pri podjetju Nike, je David tudi aktiven mentor mladim marketingašom, govorec na marketinških konferencah in novopečeni oče.
