Dejan Kobal je svojo poklicno pot začrtal že kot študent, ko je z dolgoletnim prijateljem v majhni garaži ustanovil podjetje TNG oprema d.o.o., ki pod blagovno znamko KingsBox proizvaja in prodaja specifično športno opremo za funkcionalno vadbo, discipline moči in cross-training. Kupci so tako športni navdušenci, ki svoje treninge opravijo v domači telovadnici, kot tudi lastniki telovadnic, ki za svoje stranke iščejo najboljšo opremo. V petih letih, kolikor je podjetje staro, je rast več kot očitna. Skladiščni prostori so morali na začetku zadostovati za 4 izdelke, sedaj je teh že okrog 540. Seveda se je povečalo tudi število zaposlenih in sedaj zaposlujejo že 31 ljudi. Če prištejemo še podizvajalce, je število zaposlenih še občutno večje. Vsi ti ljudje skrbijo za zadovoljstvo športnikov na triindvajsetih trgih. V podjetju je Dejan vodja marketinga in vodja inovacij. To mu daje pregled nad celotnim poslovanjem podjetja ter mu hkrati omogoča, da učinkovito povezuje dve kreativni komponenti v podjetju. Četudi na prvi pogled izgleda, da sta inoviranje novih izdelkov in priprava marketinških kampanj oddaljena svetlobna leta, sta v resnici izredno prepleteni skrajnosti. Zahvaljujoč povezovanju med inovacijami in marketingom se podjetje zelo hitro odziva na tržne spremembe. Dejan verjame, da se da s trdim delom, željo in konstantnostjo da doseči vse, te vrednote pa prenaša tudi na zaposlene in stranke.
