Skip to content
  • DOMOV
    • Prezentacije
  • PROGRAM
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
Menu
  • DOMOV
    • Prezentacije
  • PROGRAM
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020

Biografija

23smk_640x400_spikerji-in-programski-svet7
Linkedin

Gorazd Kos

strokovni sodelavec v marketingu Telekoma Slovenije

Mag. Gorazd Kos v marketingu Telekoma Slovenije skrbi za oblikovanje ponudbe fiksnih telekomunikacijskih storitev v enoti Smart Now, kjer posebno pozornost posvečajo enostavnosti ponudbe in dobri uporabniški izkušnji cenovno najbolj občutljivih strank. Njegovo delo obsega načrtovanje in koordinacijo tržnih aktivnosti prek različnih kanalov, razvijanje storitev, ki sledijo potrebam strank ter ustvarjanje pogojev za doseganje boljših prodajnih rezultatov. Na Ekonomski fakulteti v Ljubljani je zaključil magisterij znanosti s področja ekonomije s temo inovativne uporabe novih tržnih poti. V več kot 10-ih letih v marketingu Telekoma Slovenije in v hčerinskih podjetjih TSmedia ter Najdi je sodeloval pri razvoju internetnih storitev in pri prenovi poslovnih procesov, pred tem pa je 5 let skrbel za prodajo na tujih trgih v Leku in Tosami.

Zakaj se splača priti poslušat nastop?

Ker ne smemo pozabiti, da je cena eden najpomembnejših elementov, ki vpliva na uspešnost podjetja. Pokazali bomo, da je tudi k oblikovanju cene mogoče pristopiti na inovativen način in s premišljeno uporabo cenovne politike doseči velike učinke. Na primeru bomo pokazali, kako smo z drugačno cenovno politiko uspešno motivirali tudi naše prodajalce in jim omogočili, da so lažje prodali bolj bogat paket storitev. Izvedeli boste, kako lahko tudi vi uspešno pritegnete kupce brez uporabe klasičnih cenovnih popustov, jih nagovorite s ceno in prepričate z boljšo ponudbo. Kako bolj kot ceno izpostavite vrednost. V marketingu obstajajo tudi hitre rešitve. Eno takšnih bomo predstavili tudi vam. Si lahko privoščite, da je ne spoznate?

Deli...

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Twitter Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Jasna Špende, namestnica direktorice

T: +386 1 30 91 470, +386 (0)40 455 470
E: jasna.spende@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2018, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event

Spletno mesto za celovit prikaz vsebin in oglasov poleg lastnih piškotkov uporablja tudi piškotke z zunanjih strežnikov. Ali sprejemate zunanje piškotke?DANEPolitika zasebnosti