Jaroslaw Podsiadlo je podpredsednik podjetja Kearney Strategic Operations, ki ponuja številne medsektorske rešitve. Jarek v podjetju vodi strokovnjake za optimizacijo naložb v trženje. V svojih 16 letih pri podjetju Kearney je Jarek sodeloval pri številnih vrhunskih in operativnih temah v različnih panogah (blago široke potrošnje, maloprodaja, telekomunikacije, energetika, bančništvo, farmacevtska industrija ipd.) in postal vrhunski strokovnjak za vprašanja trženjskih strategij in poslovanja (portfeljska strategija, ponujena vrednost in znamčenje, kanalne strategije, oblikovanje poslovnih modelov, naložbe v trženje in digitalna optimizacija ipd.).
Jarek je v svojem času pri podjetju Kearney delal na 6 celinah, kjer je pomagal optimizirati trženje za več kot 50 strank v več kot 30 državah, vključno z ZDA, Kitajsko, Avstralijo in Japonsko. Njegova baza je v varšavski poslovalnici Kearney.
Jarek je svojo kariero začel v direktni prodaji v ZDA leta 1992. Med letoma 1994 in 2004 je delal v upravljanju blagovnih znamk v panogi blaga široke potrošnje (Procter & Gamble, Cussons), kot direktor trženja za srednjo in vzhodno Evropo pri Coca-Coli in kasneje kot direktor trženja za vzhodno Evropo pri podjetju Tchibo. Jarek je znan kot svetovni mnenjski voditelj in učitelj s področja trženja. Je avtor številnih člankov, ki so bili objavljeni tudi v revijah kot sta Harvard Business Review in ICAN. Pridobil je MBA na varšavski Ekonomski fakulteti, diplomiral pa je iz poslovnih znanosti na Univerzi v Bradfordu.