Skip to content
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2021
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
Menu
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2021
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021

Biografija

Jean-Philippe

Jean-Philippe Schepens

Innovate Data Master, Bisnode

Jean-Philippe Schepens, Innovate Data Master, Bisnode:

»The world, the evolution is similar to machine learning. It’s all one big algorythm. If something’s not working, it dies.«

Jean-Philippe Schepens je ekonomist, statičar in ornitolog. Je eden od ustanoviteljev prvih internetnih podjetjih v Belgiji in soustanovitelj podjetja Swan Insights, kjer si prizadeva pogledati preko meja same družbe in uporabiti čim več različnih virov podatkov, da bi dosegel 360° pogled na stranko. Gre za revolucionaren pristop, ki povezuje poslovni svet z znanostjo. Podjetjem omogoča kontekstualne vpoglede, da bi dosegli čim širši pogled na stranko in povezovanje poslovnih podatkov. Velik potencial podjetja je opazila švedska mednarodna analitična skupina Bisnode, ki je podjetje v prvem četrtletju 2017 tudi kupila. Jean-Philippe Schepens si kot direktor področja za pametne podatke v skupini Bisnode pri svojem delu prizadeva za spodbujanje inovativnosti in novih načinov razmišljanja ter delovanja. Sledi načelu, da si moramo zagotoviti celovit pogled na stranko, razmišljati zunaj okvirov in tako najti rešitve, ki bodo stranki prinesle največjo donosnost naložbe. Preko svojih predavanj in delavnic na slikovit in zanimiv način predstavi, kako se s tehnologijo in podatki iz različnih virov rešuje zapletene izzive in podatke pretvarja v otipljivo ekonomsko vrednost in tudi, zakaj bi se moralo vsako podjetje lotiti projektov na področju pametnih podatkov.

Deli...

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Andrija Čolak | Jaka Levstek

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Sandra Zidar, vodja projektov

T: +386 (0)41 904 206
E: sandra.zidar@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2021, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event