Skip to content
  • DOMOV
    • Prezentacije
  • PROGRAM
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
    • ARHIV-2022
Menu
  • DOMOV
    • Prezentacije
  • PROGRAM
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
    • ARHIV-2022
PRIJAVA

Biografija

klaus-dieter-koch-brandtrust-barvna-700x466

Klaus-Dieter Koch

ustanovitelj, BrandTrust

BIOGRAFIJA

Klaus-Dieter Koch je eden izmed najbolj izkušenih svetovalcev na področju strategije razvoja blagovnih znamk v Evropi: že zelo zgodaj se je osredotočil na idejo blagovne znamke kot orodja za upravljanje in že več kot 25 let svetuje korporacijam in srednjim podjetjem o tem, kako lahko z uporabo svoje blagovne znamke povišajo vrednost podjetja. Svoje izkušnje na področju blagovnih znamk je uporabil že pri več kot 300 projektih v različnih poslovnih sektorjih. Nekatere izmed njegovih strank so: Engadin St. Moritz, Rauch Fruchtsäfte, Julius Meinl, Stabilo, Madeleine Mode, Mustang, UPC Cablecom in Axpo. Leta 2003 je ustanovil BrandTrust, ker je izjemne neizkoriščene možnosti upravljanja blagovnih znamk prepoznal kot gonilo vrednosti za korporacije in institucije. Vse od takrat uspešno pomaga odločevalcem s svojo edinstveno kombinacijo strasti, strokovnega znanja in iznajdljivosti. Številnim vodjem blagovnih znamk je pomagal najti rešitve za izzive, kot so upravljanje blagovnih znamk v digitalni dobi, razlikovanje od konkurence, skladnost blagovne znamke (brand fit) v prihodnosti in upravljanje vodenja, ter sistematično izkoristiti njihove podjetniške zmogljivosti.

Klaus-Dieter Koch veliko predava o tematikah, kot sta upravljanje blagovnih znamk in upravljanje digitalnih blagovnih znamk na univerzah in poslovnih šolah, s čimer širi znanje o moči blagovnih znamk. Vrsto let je sodelavec na mednarodni poslovni šoli ZfU International Business School v Zürichu. Je tudi iskan govornik na mednarodnih poslovnih kongresih in konferencah o blagovnih znamkah, kjer CEO in vodjem blagovnih znamk kratko in jedrnato, a očarljivo zabavno predstavlja kombinacijo prepričljivih dejstev in navdihujoče vsebine.

 

Deli...

Prevdr. Tamara Pavasović Trošt
Jannik DiefenbachNext

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Sandra Zidar, vodja projektov

T: +386 (0)41 904 206
E: sandra.zidar@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2021, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event