Bančnica, tržnica, mama dveh hčerkic, podjetnica in lastnica frizerskega salona, ljubiteljica potovanj in vsega lepega. Specializirana za lepotno industrijo, pomaga frizerjem in malim podjetjem rasti in izboljšati prodajne rezultate.
Kar 18 let je delala v banki, v zadnjih letih kot direktorica produktnega vodenja, marketinga in digitala. Ima bogate izkušnje na področju učinkovitosti prodaje in upravljanja odnosov s strankami, digitalne transformacije, novih marketinških modelov, združevanja, prevzemov in korporativnega komuniciranja.
Zadnja štiri leta je samostojna podjetnica, lastnica frizerskega salona. Po moževi smrti se je podala na samostojno podjetniško pot in prevzela »domači« posel. Zaradi izkušenj iz prodaje in marketinga v velikem sistemu ji je uspelo povečati prodajne rezultate, podvojiti število zaposlenih, razviti strateško partnerstvo in postati vodilni lokalni salon.
Pravkar je izdala Priročnik za povečanje prodaje, s katerim želi mikro podjetjem pomagati rasti in prehiteti izzive digitalizacije.