Skip to content
  • DOMOV
    • Prezentacije
  • PROGRAM
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
Menu
  • DOMOV
    • Prezentacije
  • PROGRAM
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020

Biografija

Mark cb

Mark Žabkar Marič

direktor, E bike tour Bled

Mark je svojo poslovno pot v okviru družinskega podjetja začel pisati pred štirimi leti pri svojih 21 letih. Po 3 letih je napredoval na funkcijo direktorja podjetja. V tem kratkem obdobju je uspel izoblikovati nove turistične produkte, ki so se skozi leta izoblikovali v uspešen in donosen posel. Leta 2018 so prejeli tudi financiranje iz strani Evropskih skladov za razvoj integralnih turističnih produktov.

Svojo podjetniško pot je začel pisati že v osnovni šoli, ko je v 9. razredu podpisal svojo prvo avtorsko pogodbo. S prijatelji je ustanovil video produkcijo in pričeli so s snemanjem za eno izmed Ljubljanskih podjetij, ki je pokrivala družbene dogodke. Markova zadolžitev je bila vodenje produkcije in pridobivanje novih naročnikov.  Skozi srednjo šolo so se poti prijateljev ločile, saj je vsak odšel na drug kraj Slovenije. Ta prepreka ga ni ustavila in ustanovil je svojo prvo znamko Foxmond. S Foxmondom je pričel prodajati lesene izdelke po spletu in s pomočjo lasersko gravirskega stroja ustvarjati lesene avtomobilske izdelke. Na vrhuncu prodaje je svojo znamko in stroj prodal preko portala borza posla. Kupca je našel v manj kot 14 dneh in celotno zgodbo prodal. Leta 2016 se je zaposlil v družinskem podjetju, kjer je sprva skrbel za manjše opravke v gostinskih obratih podjetja. Skozi čas je nabiral izkušnje in koval svoje podjetniške izkušnje. Leta 2019 je napredoval na funkcijo direktorja podjetja in pričel z oblikovanjem novih inovativnih turističnih produktov. Plani BC (before corona) so bili izjemno obetavni, saj so v podjetju načrtovali zopet rekordno sezono, kot že 3 leta zapored. Leta 2020, pa je podjetje prizadela Corona. Plani za 2020 so se v trenutku spremenili. Poslovni model je Mark v trenutku prilagodil razmeram in dosegel nevrjetno uspešnost. Za leto 2020 pričakuje vsaj 20% rast prihodkov na področju kolesarstva, v letu 2021 pa s pomočjo mega kredita v višini 1M vsaj 1000% rast.

Za sebe reče, da se ne ustraši izivov in velikih številk, kljub rosnim 25 letom se z izkušenim podjetnikom lahko pogovarja, kot da ima tudi že sam 30 letne izkušnje v podjetništvu.

Deli...

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Twitter Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Jasna Špende, namestnica direktorice

T: +386 1 30 91 470, +386 (0)40 455 470
E: jasna.spende@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2018, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event

Spletno mesto za celovit prikaz vsebin in oglasov poleg lastnih piškotkov uporablja tudi piškotke z zunanjih strežnikov. Ali sprejemate zunanje piškotke?DANEPolitika zasebnosti