Po skoraj 10 letih dela v vodilnih oglaševalskih agencijah (Grey, iProm, Pristop), kjer je sodeloval z največjimi globalnimi in lokalnimi naročniki, je v začetku leta 2018 prestopil na stran naročnika in postal direktor marketinga v zavarovalnici Adriatic Slovenica. Poleti 2019 je sprejel velik izziv in postal direktor marketinga pri največjem trgovcu z zabavno elektroniko v Sloveniji, Big Bang.
Verjame v trdo delo in to, da si priložnosti ustvarjamo sami. Zgolj to pa ni dovolj, če jih ne izkoristimo. V tem duhu je bil pomemben član timov, ki so ustvarili presežke, ki so jih na mednarodnih in domačih festivalih nagradili najboljši strokovnjaki na področju marketinga in poslovanja (Cannes Lions, Effie, Golden Drum, Balcannes, European Excellence Award in številni drugi). Matjaž redno predava na različnih dogodkih in v izobraževalnih ustanovah, bil pa je član številnih žirij, med drugim tudi član žirije zadnje stopnje Euro Effie v letu 2019.