Matjaž Grm

Izvršni direktor prodaje in trženja, skupina Adria Mobil

Ob svojem prihodu v podjetje je v letu 2008 postavil strategijo rasti, ki jo ob odličnem med funkcijskem sodelovanju celotnega vodstva podjetja uspešno izvaja z nadpovprečno letno rastjo prihodkov ob sicer stagnirajočem trgu vozil za prosti čas, ob tem pa podjetje ves čas dosega nadpovprečno dobičkonosnost glede na industrijsko povprečje. Podjetje Adria Mobil je tako v letu 2015 ob svojem 50. jubileju uspelo z blagovno znamko Adria uvrstiti med 3 največje igralce na evropskem trgu vozil za prosti čas ravno zaradi učinkovite izvedbe korporativne strategije, ki jo v največji meri zaznamuje usmerjenost h kupcu. Matjaževi najožji sodelavci v prodaji, trženju, produktnem vodenju in poprodaji ter Adrijini distribucijski partnerji po celem svetu implementirajo njegove vizije in vodenje v učinkovite aktivnosti za rast poslovanja in svojih kompetenc. Matjaž je danes tudi aktivni član marketinškega komiteja v ECF (European Caravaning Federation) in tako pomaga dvigovati trženjsko odličnost celotne industrije.

Povezani dogodki

Deli...

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

NE ZAMUDI

24. SMK

ODLOČITEV ZA RAST
28. IN 29. MAJ
PORTOROŽ