Matjaž Grm, MBA, je izvršni direktor prodaje in trženje v skupini Adria Mobil. Ob svojem prihodu v podjetje je v letu 2008 postavil strategijo rasti, ki jo ob odličnem med funkcijskem sodelovanju celotnega vodstva podjetja uspešno izvaja z nadpovprečno letno rastjo prihodkov ob sicer stagnirajočem trgu vozil za prosti čas, ob tem pa podjetje ves čas dosega nadpovprečno dobičkonosnost glede na industrijsko povprečje. Podjetje Adria Mobil je tako v letu 2015 ob svojem 50. jubileju uspelo z blagovno znamko Adria uvrstiti med 3 največje igralce na evropskem trgu vozil za prosti čas ravno zaradi učinkovite izvedbe korporativne strategije, ki jo v največji meri zaznamuje usmerjenost h kupcu. Matjaževi najožji sodelavci v prodaji, trženju, produktnem vodenju in poprodaji ter Adrijini distribucijski partnerji po celem svetu implementirajo njegove vizije in vodenje v učinkovite aktivnosti za rast poslovanja in svojih kompetenc. Matjaž je danes tudi aktivni član marketinškega komiteja v ECF (European Caravaning Federation) in tako pomaga dvigovati trženjsko odličnost celotne industrije.
