Skip to content
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2021
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
Menu
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2021
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021

Biografija

robinsak-matjaz (2)

Matjaž Robinšak

direktor raziskav in partner, Valicon

Matjaž Robinšak je direktor raziskav in partner v družbi VALICON, v največji meri predan storitvenemu področju.

Matjaž združuje svoje družboslovne korenine iz sociologije, s tehničnimi znanji, kar zaradi multi-disciplinarnosti v današnjem svetu predstavlja dobrodošlo vrlino. Svoje izkušnje je kalil na projektih in na naročnikih iz različnih industrij, njegovo ključno področje pa ostaja storitveni sektor in danes v Valiconu pokriva finančno industrijo, IKT, energetiko ter področje spletne trgovine. Razumevanje uporabnika je ključ do uspeha. Na analitične pristope gleda kot na orodja, ki morajo pomagati pri reševanju marketinških izzivov. Zato se raje ukvarja z izzivi naročnikov, torej z rešitvami, kot pa da bi se specializiral v metodoloških in tehničnih znanjih. V Valiconu vodi določena področja razvoja novih storitev in produktov. All Finance insight platforma je ena od teh rešitev in jo danes uporabljajo številne banke za namene strateškega planiranja, hitrega testiranja in spremljanja kazalnikov uspešnosti.

Tehnologija in njen vpliv na posel (in tudi družbo) sta njegova strast že od vsega začetka. Digitalizacija intenzivno vstopa tudi v naš poslovni svet, ni več le domena velikih globalnih igralcev. Iskanje ali ubranitev novih priložnosti na področju fintech, predvsem z vidika uporabnika, so vedno bolj relevantne aktivnosti za lokalne finančne institucije in startupe. Zato se v zadnjem času še bolj poglobljeno ukvarja z uporabniško izkušnjo in vplivom tehnologije na nove vzorce vedenja in potrošnje.

 

Deli...

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Dejan Ljuština | Matjaž Grm

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Sandra Zidar, vodja projektov

T: +386 (0)41 904 206
E: sandra.zidar@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2021, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event