Polona je vodja prodaje in marketinga v podjetju Akrobat, enemu ključnih Evropskih ponudnikov trampolinskih zabaviščnih parkov, ki jih podjetje trži na štirih kontinentih. Odgovorna je za razvoj in globalno promocijo znamke Akrobat ter prodajo trampolinskih parkov. Po zaključeni 21 let dolgi tekmovalni športni karieri v umetnostnem in hitrostnem drsanju, je svojo poslovno pot pričela na regionalnem sedežu mednarodnega podjetja General motors v Budimpešti, v oddelkih marketinga znamk Saab in Opel. Največ izkušenj z upravljanjem znamke in B2B prodajo na mednarodnih trgih je pridobila med opravljanjem funkcije direktorice tržnih komunikacij v podjetju Bisol, slovenskem proizvajalcu solarnih panelov, kjer je začasno pokrivala tudi prodajo v Veliki Britaniji in v Beneluksu. Pred letom dni se je pridružila podjetju Akrobat, kjer je v razmerah izredno hitre rasti podjetja izvedla spremembo grafične podobe znamke, zastavila novo strategijo trženja, potrojila prodajno ekipo in prispevala k več kot 80% dvigu prodaje.