Rebeka Lah Notar pravi, da je možnost živeti in sooblikovati esenco blagovne znamke privilegij, ki jo pri delu v Elanu navdihuje in motivira že več kot 15 let. V marketinški ekipi se kot skrbnica blagovne znamke posveča sooblikovanju strategij, načrtovanju, upravljanju in aktivaciji ključnih projektov, ki na globalni ravni služijo kot celostna podpora pri trženju Elanovih izdelkov. Posebno mesto pri njenem delu zasedajo dogodki, preko katerih prenašajo strateško sporočilnost blagovne znamke in kreirajo nepozabna doživetja, kar so pomemben emotivni gradnik za privlačnost znamke. Dodatno kot vodja Alpskega smučarskega muzeja Elan skrbi, da se ohranja, varuje in prenaša izjemno bogate zgodbe, ki jih je Elan kot smučarski proizvajalec smuči doživel v svoji zgodovini. Prepričana je, da je uspeh blagovne znamke v odsevu prizadevanja zaposlenih, nenehnega razmišljanja in strasti do nje. V Elanu gre pri tem za utelešenje slogana ‘Always Good Times’, ki se preko blagovne znamke počasi že spreminja v življenjski slog.