Skip to content
  • DOMOV
    • Prezentacije
  • PROGRAM
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
Menu
  • DOMOV
    • Prezentacije
  • PROGRAM
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020

Biografija

Tjaša Tršar

Tjaša Tršar

vodja projektov, Mass d.o.o.

Tjaša vsebino svojega delo uspešno združuje z zasebno afiniteto do mode.  Svojo poslovno pot je pričela v Mercatorju, kjer je spoznala različna področja marketinga, od pospeševanja prodaje do tržnega komuniciranja; od leta 2016 pa sooblikuje trženjske aktivnosti v Massu. V podjetju, ki je v 30 letih preraslo v enega najuspešnejših trgovcev z obutvijo v Adria regiji, vodi različne marketinške projekte v Sloveniji in na Hrvaškem. V zadnjih letih se aktivno posveča predvsem digitalni transformaciji s področja spletne pojavnosti, v času Koronakrize pa je prevzela vodenje projekta vzpostavitve spletne trgovine za slovenski in hrvaški trg. V zadnjem času je njena primarna vloga usmerjena v doseganje uspešnega poslovanja spletne trgovine, njen cilj pa je, da spletna trgovina v Massu postane eden najpomembnejših prodajnih kanalov v naslednjih nekaj letih. Prepričana je, da je agilnost podjetij v veliki meri odvisna od učečih zaposlenih, ki so pripravljeni stopiti v prvo vrsto takrat, ko je to potrebno. Prav tako pa je ena tistih, ki trdno verjame v sobivanje fizičnih in spletnih trgovin pri čemer je v obeh primerih ključ do uspeha predvsem osebni stik s kupcem.

Deli...

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Twitter Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Jasna Špende, namestnica direktorice

T: +386 1 30 91 470, +386 (0)40 455 470
E: jasna.spende@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2018, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event

Spletno mesto za celovit prikaz vsebin in oglasov poleg lastnih piškotkov uporablja tudi piškotke z zunanjih strežnikov. Ali sprejemate zunanje piškotke?DANEPolitika zasebnosti