Tjaša vsebino svojega delo uspešno združuje z zasebno afiniteto do mode. Svojo poslovno pot je pričela v Mercatorju, kjer je spoznala različna področja marketinga, od pospeševanja prodaje do tržnega komuniciranja; od leta 2016 pa sooblikuje trženjske aktivnosti v Massu. V podjetju, ki je v 30 letih preraslo v enega najuspešnejših trgovcev z obutvijo v Adria regiji, vodi različne marketinške projekte v Sloveniji in na Hrvaškem. V zadnjih letih se aktivno posveča predvsem digitalni transformaciji s področja spletne pojavnosti, v času Koronakrize pa je prevzela vodenje projekta vzpostavitve spletne trgovine za slovenski in hrvaški trg. V zadnjem času je njena primarna vloga usmerjena v doseganje uspešnega poslovanja spletne trgovine, njen cilj pa je, da spletna trgovina v Massu postane eden najpomembnejših prodajnih kanalov v naslednjih nekaj letih. Prepričana je, da je agilnost podjetij v veliki meri odvisna od učečih zaposlenih, ki so pripravljeni stopiti v prvo vrsto takrat, ko je to potrebno. Prav tako pa je ena tistih, ki trdno verjame v sobivanje fizičnih in spletnih trgovin pri čemer je v obeh primerih ključ do uspeha predvsem osebni stik s kupcem.
